به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ترور شهید صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی حماس در بیروت از سوی رژیم صهیونیستی باعث شکست مقاومت نمی‌شود و تاثیری روی عزم آن ندارد. حمدان افزود: پس از ۹۳ روز جنگ علیه غزه نزدیک به […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ترور شهید صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی حماس در بیروت از سوی رژیم صهیونیستی باعث شکست مقاومت نمی‌شود و تاثیری روی عزم آن ندارد.

حمدان افزود: پس از ۹۳ روز جنگ علیه غزه نزدیک به ۴ درصد از ساکنان این باریکه، شهید، زخمی یا ناپدید و بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار فلسطینی ساکن نوار غزه نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند. همچنین در این مدت ۱۰۹ خبرنگار به شهادت رسیده‌اند.

عضو ارشد جنبش حماس ادامه داد: مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در حال مبارزه است و اثبات کرده که کنترل روند نبرد را در اختیار دارد. وضعیت نیروهای مقاومت در تیپ شمال و تیپ غزه خوب است و به مقاومت در برابر دشمن ادامه می‌دهند.

وی گفت: دشمن نتوانسته هیچ دستاوردی را به ویژه در خصوص هدف‌هایی که مشخص کرده بود، کسب کند. مبارزان مقاومت در کرانه باختری ثابت و استوار هستند و به دشمن آسیب وارد می‌کنند.

حمدان افزود: مساله کوچاندن ملت فلسطین به صورت منزجرکننده‌ای در قالب مهاجرت داوطلبانه در حال تکرار است. سرزمین ما تنها یک سرزمین فلسطین و برای ملت فلسطین خواهد بود.

عضو ارشد جنبش حماس ادامه داد: کسی که سرنوشت فلسطین، سرزمین و حکومت آن را مشخص می‌کند تنها ملت فلسطین است.

وی ادامه داد: تداوم تسلیح رژیم صهیونیستی از سوی دولت آمریکا این موضوع را اثبات می‌کند که این کشور در جنگ علیه غزه سهیم است.

منبع: مـهر