به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز یکشنبه ۱۷ دی ماه اظهار کرد: امروز بارش‌های پراکنده در شرق استان‌های خراسان‌های رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنین جنوب استان کرمان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و این سامانه بارشی امروز از […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز یکشنبه ۱۷ دی ماه اظهار کرد: امروز بارش‌های پراکنده در شرق استان‌های خراسان‌های رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنین جنوب استان کرمان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و این سامانه بارشی امروز از کشور خارج می‌شود.

کبری رفیعی افزود: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی در شمال غرب و غرب کشور به همراه استان‌های گیلان و مازندران بارش‌ها آغاز می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه و پنج شنبه در استان‌های گلستان و خراسان شمالی بارش‌هایی به شکل برف و باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: آب‌های خلیج فارس و دریای عمان امروز مواج و متلاطم پیشبینی می‌شود که در این رابطه هشدار دریایی سطح زرد پیشبینی شده است. زیرا افزایش ارتفاع امواج در سواحل سیستان و بلوچستان تا ۱.۵ متر می‌رسد.

وی افزود:آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و بیشینه دما امروز به ۱۱ درجه بالای صفر و کمینه دما به یک درجه بالای صفر رسید که ۷ درجه کاهش پیدا کرده است که پیشبینی می‌شود فردا به ۳ درجه بالای صفر برسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: حدود ۱۵ مرکز استان امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند.