به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ساره جوانمردی، بانوی ملی‌پوش تیم پاراتیراندازی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی درباره اظهار داشت: از شهرداری تهران بابت برگزار این مراسم تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم باز هم مدال داشته باشیم و جبران زحمات کنیم. وی ادامه داد: برخی مسئولان برای حضورم در بازی‌های پاراآسیایی […]

- وعده شرایط ویژه به من داده شد، اما اجرا نشد/ ورزش قهرمانی را کنار می‌گذارم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ساره جوانمردی، بانوی ملی‌پوش تیم پاراتیراندازی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی درباره اظهار داشت: از شهرداری تهران بابت برگزار این مراسم تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم باز هم مدال داشته باشیم و جبران زحمات کنیم.

وی ادامه داد: برخی مسئولان برای حضورم در بازی‌های پاراآسیایی قول‌هایی دادند که حمایت کنند. من با پسرم شرکت کردم، اما متأسفانه این اتفاقات نمی‌افتد و باید تصمیمات جدیدی بگیرم و شاید به طور کامل ورزش را کنار بگذارم. در واقع احتمالاً کنار بگذارم و خداحافظی کنم.

جوانمردی با بیان اینکه وعده شرایط ویژه به من داده شد، اما عملاً اجرا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفم، چون هدفم فقط اهتزاز پرچم ایران و خوشحال کردن دل ملت است این سختی‌ها را تحمل کردم. من به آرزو‌های شخصی خودم رسیدم، اما در شرایط جدید و حضور آوش فکر می‌کردم که می‌توانم یک نماد برای سایر مادران باشم که با وجود شرایط سخت در ورزش قهرمانی فعالیت دارند و مدال‌آوری می‌کنند، اما گویا قرار نیست این اتفاق بیفتد و من در کنار تمام سختی‌هایی که دارم فکر می‌کنم کارم خیلی سخت‌تر می‌شود و مجبورم از دنیای ورزش خداحافظی کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا