تیم ملی ایران همیشه جزو مدعیان سنتی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رفته و در این دوره هم از چنین عنوانی بی نصیب نیست، ایران یکشنبه شب هفته آینده در اولین دیدارش به مصاف فلسطین خواهد رفت. روی کاغذ قابل پیش بینی است که تیم ملی کشورمان، از این گروه با حداکثر امتیازات ممکن صعود […]

- کلوب| هشدار؛ دست‌کم گرفتن ممنوع!

تیم ملی ایران همیشه جزو مدعیان سنتی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رفته و در این دوره هم از چنین عنوانی بی نصیب نیست، ایران یکشنبه شب هفته آینده در اولین دیدارش به مصاف فلسطین خواهد رفت.

روی کاغذ قابل پیش بینی است که تیم ملی کشورمان، از این گروه با حداکثر امتیازات ممکن صعود کند اما همواره اینطور نبوده و تیم‌های شگفتی ساز، از دل همین بازی‌ها و رقابت‌ها به دنیا معرفی شده اند.

دوره گذشته، قطر برای اولین مرتبه با هدایت فلیکس سانچز، قهرمان رقابت‌ها لقب گرفت؛ در حالی که هیچ کس حتی هواداران قطر هم انتظار چنین دستاورد بزرگی را نداشتند!

اولین دیدار در اینچنین تورنمنت‌هایی بسیار مهم هستند و از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردارند. رقیب و حریف اول کشورمان در مسیر سخت و دشوار قهرمانی، فلسطین است. این تیم انگیزه‌های بسیار متفاوت و البته قابل توجه و قابل تحسینی نسبت به سایر تیم‌ها دارد.

احتمال این قضیه بسیار کم است اما امکان دارد که فلسطین در همان قدم اول، دست و پا گیر تیم ملی ایران شود و بتواند برای یوزهای ایرانی، دردسر بیافریند.

هرچند که بازیکنان با تجربه و پا به سن گذاشته تیم ملی، به خوبی به این موضوع واقف هستند و می‌دانند که دست کم گرفتن حریفان به ظاهر ساده و آسان، بعدها چه عواقبی برای تک تک آنها به همراه خواهد داشت! این یک هشدار است؛ پس دست کم گرفتن ممنوع!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی