ساره جوانمردی ملی‌پوش پاراتیراندازی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی گفت: از شهرداری تهران تشکر می‌کنم که قول داده بودند که تجلیل کنند و ان‌شاءالله بتوانیم باز هم مدال داشته باشیم و جبران زحمات کنیم. وی عنوان کرد: به بازی‌های پاراآسیایی که رفتم، یکسری از مسئولان قول‌هایی دادند که حمایت کنند. من با […]

- شوک به ورزش ایران؛ ساره جوانمردی خداحافظی می‌کند!

ساره جوانمردی ملی‌پوش پاراتیراندازی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی گفت: از شهرداری تهران تشکر می‌کنم که قول داده بودند که تجلیل کنند و ان‌شاءالله بتوانیم باز هم مدال داشته باشیم و جبران زحمات کنیم.

وی عنوان کرد: به بازی‌های پاراآسیایی که رفتم، یکسری از مسئولان قول‌هایی دادند که حمایت کنند. من با پسرم شرکت کردم، ولی متأسفانه این اتفاقات نمی‌افتد و باید تصمیمات جدیدی بگیرم و شاید به طور کامل ورزش را کنار بگذارم. در واقع احتمالاً  کنار بگذارم و خداحافظی کنم.

جوانمردی گفت: وعده شرایط ویژه به من داده شد، اما عملاً اجرا نمی‌شود و متأسفم ‌، چون هدفم فقط اهتزاز پرچم ایران و خوشحال کردن دل ملت است. من به آرزوهای شخصی رسیدم، ولی در شرایط جدید و حضور آوش فکر می‌کردم که می‌توانم یک نماد برای سایر مادران باشم که با وجود شرایط سخت در ورزش قهرمانی فعالیت دارند و مدال‌آوری می‌کنند، اما گویا قرار نیست این اتفاق بیفتد و من در کنار تمام سختی‌هایی که دارم فکر می‌کنم کارم خیلی سخت‌تر می‌شود و مجبورم از دنیای ورزش خداحافظی کنم.

منبع: خبـر ورزشی