فرار شبانه فوتبالیست معروف از اردوی تیمش خبرساز شد!
فرار شبانه فوتبالیست معروف از اردوی تیمش خبرساز شد!

ورزش سه نوشت: درخشش برونر در جام جهانی زیر ۱۷ سال و جام ملت‌های اروپای زیر ۱۷ سال و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن هر دو تورنمنت باعث شد که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان به او جلب شود. اما حالا نام این بازیکن به دلیل متفاوتی در نشریات آلمانی به‌طور گسترده مطرح شده است. برونر […]

- فرار شبانه فوتبالیست معروف از اردوی تیمش خبرساز شد!

ورزش سه نوشت: درخشش برونر در جام جهانی زیر ۱۷ سال و جام ملت‌های اروپای زیر ۱۷ سال و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن هر دو تورنمنت باعث شد که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان به او جلب شود.

اما حالا نام این بازیکن به دلیل متفاوتی در نشریات آلمانی به‌طور گسترده مطرح شده است. برونر و کول کمپل، یکی از هم تیمی‌های جوانش، اتاق‌شان در هتل و اردوی زمستانی دورتموند در ماربیا را بدون اجازه ترک کردند و مربیان این تیم بودند که متوجه این موضوع شدند. 

این اتفاق در حالی رخ داده که بیلد مدعی شده است ادین ترزیچ تاکید کرده بود که بازیکنان زیر ۱۸ سال حاضر در اردو باید نهایتا تا ۱۲ شب در اتاق‌هایشان حضور داشته باشند. 

اسکای اسپورت آلمان هم خبر داده که تصمیمی برای جریمه این بازیکنان وجود ندارد، اما آن‌ها احتمالا چند روزی از حضور در تمرینات در کنار سایر بازیکنان و همچنین بازی دوستانه برابر استاندارد لیژ محروم خواهند بود. 

این اتفاق در حالی رخ داده است که این ستاره جوان پیش از این در ماه اکتبر هم به دلایل انضباطی چند روزی از سوی این باشگاه جریمه شده بود که این اتفاق پیش از جام جهانی زیر ۱۷ سال رخ داد. درخشش او در این مسابقات آن‌ها را امیدوار کرد که شاید شرایط تغییر کند، اما به نظر می‌رسد که این تعبیر اشتباهی بوده است.

منبع: اطلاعات انلاین