انصاری‌فرد: تجارب قبلی به ما در مسیر قهرمانی کمک می‌کند
انصاری‌فرد: تجارب قبلی به ما در مسیر قهرمانی کمک می‌کند

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کریم انصاری‌فرد پیش از اعزام تیم ملی به قطر جهت حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها که همیشه حامی تیم ملی بودند و حتی زحمت کشیده و به کیش آمدند تشکر می‌کنم. امروز هم زحمت کشیده و به فرودگاه آمدید. در این چند روز که در […]

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کریم انصاری‌فرد پیش از اعزام تیم ملی به قطر جهت حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها که همیشه حامی تیم ملی بودند و حتی زحمت کشیده و به کیش آمدند تشکر می‌کنم. امروز هم زحمت کشیده و به فرودگاه آمدید. در این چند روز که در اردوی کیش بودیم، همه امکانات به اندازه کافی وجود داشت. این اردو در ادامه مسیر خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر همه اتفاقات خوب بود و آماده هستیم امروز به قطر برویم و با دعای خیر مردم ایران اتفاق خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رقم بزنیم.

وی در خصوص کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی و اینکه او می‌تواند طلسم قهرمان نشدن ایران در جام ملت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بشکند، گفت: قلعه‌نویی یکی از بزرگان فوتبال کشور است. به حدی تجربه و قهرمانی دارد که می‌تواند شرایط جام ملت‌های آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم درک کند. قبلاً هم مربی و بازیکن تیم ملی بوده و تجربیاتش خیلی به تیم ملی کمک می‌کند. همه بازیکنان نیز برای انجام دادن تاکتیک‌های مدنظر او آماده هستند. هیچ مشکلی نداریم و همه یکدل شده‌ایم تا دل مردم عزیز ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنیم. به نظر من این اتفاق می‌افتد.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه همه هدف قهرمانی دارند، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر دیدار با فلسطین نسبت به این موضوع مهم‌تر است، گفت: دقیقا همین است. ما باید دور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینیم، اما نزدیک‌ترین بازی دیدار با فلسطین است. مهم‌ترین بازی جام همین شروع مسابقات است. باید خیلی مقتدرانه وارد مسابقات شویم و از روز اول به همه نشان دهیم که برای قهرمانی جام ملت‌ها آمده‌ایم. تجربه جام جهانی و جام ملت‌های قبلی به ما کمک می‌کند در مسیر خوبی قدم برداریم و با توجه به این تجارب می‌توانیم به هدف خود برسیم.

 

 

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌





منبع: فارس