جام ملت‌های آسیا طی روزهای آینده در قطر آغاز خواهد شد. قطری‌ها تعداد قابل ملاحظه‌ای از ستارگان فوتبال آسیا را به دوحه دعوت کرده‌اند تا به تناوب بازی‌های تیم ملی کشورشان و همچنین دیدارهای مراحل پایانی این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. جواد نکونام هم یکی از همین دعوت شدگان تلقی می‌شود ولی از […]

جواد نکونام .استقلال - سفر جواد نکونام لغو شد

جام ملت‌های آسیا طی روزهای آینده در قطر آغاز خواهد شد. قطری‌ها تعداد قابل ملاحظه‌ای از ستارگان فوتبال آسیا را به دوحه دعوت کرده‌اند تا به تناوب بازی‌های تیم ملی کشورشان و همچنین دیدارهای مراحل پایانی این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

جواد نکونام هم یکی از همین دعوت شدگان تلقی می‌شود ولی از قرار معلوم مسافرتش لغو شده است یکی از مسئولان باشگاه استقلال با تایید خبر لغو مسافرت نکونام به زیرنویس گفت: دعوت قطری‌ها به قوت خودش باقی مانده است ولی با توجه به اینکه تمرینات ما از هفته آینده آغاز می‌شود و بحث یارگیری زمستانی هم فوق العاده مهم است، نکونام پیشنهاد قطری‌ها را نپذیرفت و در تهران ماندگار می‌شود. احتمالاً خودمان هم اردو داریم و به همین خاطر نکونام راهی دوحه نمی‌شود حالا اینکه ما به فینال برسیم و در صورت وقوع چنین اتفاقی، آقا جواد سفری ۲۴ ساعته به قطر داشته باشد داستانی متفاوت خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی