به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در فاصله ۴ روز مانده به آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۵ مهاجم خطرناک این رقابت پرده برداشت که نام مهدی طارمی از تیم ملی فوتبال کشورمان در آن دیده می‌شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: مهدی طارمی در بهترین فرمش برای تیم ملی قرار […]

مهدی طارمی .جام ملت ها .مهاجم - طارمی در جمع خطرناک‌ترین مهاجمان آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در فاصله ۴ روز مانده به آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۵ مهاجم خطرناک این رقابت پرده برداشت که نام مهدی طارمی از تیم ملی فوتبال کشورمان در آن دیده می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: مهدی طارمی در بهترین فرمش برای تیم ملی قرار دارد و در تلاش است تا در قطر تاثیرگذار ظاهر شود. او در جام ملت‌های قبلی نیز حضور داشت و ۳ گل برای ایران به ثمر رساند.

آسیا از ۱۲ گل مهدی طارمی در سال ۲۰۲۳ برای تیم ملی فوتبال ایران نوشت و از هت‌تریک مقابل تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در کافا صحبت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از طارمی به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی پورتو پرتغال نام برد و از آقای گل شدن او در فصل گذشته لیگ پرتغال با ۲۲ گل حرف زد.

معز علی از قطر، هوانگ هی چان از کره جنوبی، علی مبخوت از امارات و آیاسه ایدا از ژاپن دیگر گزینه‌های خطرناک در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هستند.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا