به گزارش زیرنویس، امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد. در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سید […]

به گزارش زیرنویس، امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سید کمال هادیان فر، سردار سید تیمور حسینی به سمت رفرماندهی پلیس راهور کشور منصوب شد.

ابر طرح حکمرانی راه در راه پلیس راهور فراجاست

سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا در این مراسم به عنوان اولین سخنرانی خود نسبت به اقدامات و طرح های آینده پلیس راهور فراجا گفت:امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد فرمانده فراجا دیگر دوستان را با ارائه یک خدمت جهادی در کنار تمام همکارانم بدهم، همچنین از سردار هادیانفر تشکر می کنم بابت تمام این سال هایی که در کنارشان بودم و جز محبت و سخت کوشی چیزی از ایشان ندیدم.

فرمانده پلیس راهور فراجا در ادامه با تاکید بر اینکه  روش های به کار گرفته برای رفع مشکلات ترافیکی کشور باید مانند کشورهای روز دنیا، مدرن و توسعه یافته شود گفت: الگوهای  ما باید به گونه ای باشد که ابتدا به روز بودن خود را نشان دهیم و در گام بعدی یک طرح هایی را اجرایی کنیم که به نفع مردم نیز باشد، در تلاشیم تا در آینده پروژه بزرگی به عنوان طراحی مدل حکمرانی راه را اجرا کنیم که باید بر اساس طراحی و معماری آینده فراجا باشد، این طرح از قدیم تدوین شده و بر اساس سند معماری آینده فراجا است که از سوی فرمانده محترم فراجا در زمان حضورشان در دفتر مطالعات راهبردی تدوین شد.

حسینی با تاکید بر اینکه امروز هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند با تصمیمات جزیره‌ای اداره شود، گفت: به همین دلیل نیز باید تمام بخش‌ها در پلیس راهور با هم در تعامل و ارتباط باشند. ما باید دو اولویت را در پلیس راهور مدنظر قرار دهیم، اول اینکه هر طرحی باید پیوست اجتماعی داشته باشد و دوم اینکه هر طرحی که بناست اجرا شود، باید یک پیوست کاهش تصادفات نیز داشته باشد. یعنی اگر بناست گواهینامه هم تغییری کند، باید پیوست کاهش تصادفات هم داشته باشد.

فرمانده پلیس راهور فراجا همچنین بر ضرورت تعامل با دستگاه‌های خارج از مجموعه پلیس راهور نیز تاکید کرد و گفت: باید تعاملی صحیح  و سازنده با دانشگاه‌ها، دولت، قوه قضائیه و مجلس داشته و آنان را با خود همراه کنیم، اگر پلیس تقویت شود، پلیس پتانسیل تأثیرگذاری مستقیم در صرفه‌جویی خساراتی که تصادفات بر روی دست کشور می‌گذارند، خواهد داشت.

 

 

منبع خبر: رکنـا