کاپیتان سابق استقلال و سرمربی نفت و گاز گچساران به رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی واکنش نشان داد.

جواد نکونام .استقلال - نکونام می‌خواهد واکنش دهد یا ندهد اما من نظرم را گفتم

پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال، در مورد شرایط استقلال در لیگ برتر و مهره‌های این تیم و همچنین مصاف نفت و گاز گچساران با پرسپولیس گفت‌وگو کرد.

مصاف با پرسپولیس در جام حذفی

بالاخره قرعه‌کشی است و تیمی که می‌خواهد در این جام بازی کند باید آمادگی دیدار با تیم‌های سطوح پایین‌تر و هم‌سطح خودش را داشته باشد. باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد. امیدوارم فرصت خوبی باشد که تیم هایی مثل ما که در سطوح پایین‌تر بازی می‌کنند و بازیکنان خوبی دارند در اینجا هم خودشان را نشان بدهند.

قهرمانی استقلال در نیم‌فصل

به نظر من لیگ ما خیلی تحت تاثیر اتفاقات حاشیه ای قرار گرفت؛ به خصوص قوانینی که در مورد سقف نقل و انتقالات تعیین کرده بودند. متاسفانه در اجرای آن خیلی مشکل داشتند و باعث شد حرف و حدیث زیادی به وجود بیاید. در مورد خود قانون هم می‌توان بحث کرد چون به نظر من خیلی مبهم بود. یک سری تیم‌ها قبول نکردند و یک سری اصلا خودشان اعلام کردند که از سقف بیشتر خرید کردند و برخورد فدراسیون هم اول یک جور دیگر بود و بعد تغییر کرد.

واکنش به اتفاقات اخیر پرسپولیس و استعفای یحیی گل‌محمدی

مردم ما متاسفانه نظراتی که بر مبنای واقعیت باشد را نمی‌پسندند و دوست دارند هر چه در ذهن خودشان است بشنوند. من خوشبختانه یا متاسفانه چنین آدمی نیستم. من ترجیح میدم راجع به تیم پرسپولیس دیگر نظر ندهم. برای آقای گل‌محمدی آرزوی موفقیت کنم. فقط در مورد یحیی گل‌محمدی می‌توانم بگویم که او عملکرد خیلی خوبی داشت نه فقط در تیم پرسپولیس بلکه در پدیده و ذوب آهن هم خوب بود. او صاحب سبک بود. مربی‌ای که در فوتبال ایران سبک دارد کم است و امیدوارم موفق باشد. پرسپولیس پیشکسوتان زیادی دارد و آنها باید نظر بدهند. من الان در جریان هیچ چیز نیستم و فقط خبرهایی که از سایت‌ها پخش می‌شود را می‌خوانم.

شانس قهرمانی استقلال با جواد نکونام

به نظرم استقلال این فصل تیم باشخصیتی بوده و ساختار دفاعی خوبی داشتند. شاید سبکی که استقلال بازی می‌کند باب میل خیلی‌ها نباشد و خود من هم دوستش نداشته باشم ولی این هم یک سبک است و هر مربی تیم را بر مبنای تفکرات خودش می‌بندد و بازی می‌کند و به نتیجه هم منتهی می‌شود. استقلال در نیم فصل اول حاشیه زیاد داشت و امیدوارم در ادامه هماهنگی بین مدیریت و کادر فنی بیشتر شکل بگیرد تا نتایج خوبی بگیریم.

گلایه نکونام از کمبود مهره در استقلال

باید قبول کنیم که استقلال در ابتدای فصل یک سری بازیکن را که واقعا بازیکنان تاثیرگذاری بودند از دست داد ولی الان هم از نظر مهره تیم بدی نیست. نمی‌دانم در ذهن آقای نکونام چه می‌گذرد ولی شاید طبق چیزهای ذهنی خودش می‌گوید. به آقای نکونام احترام می‌گذارم ولی به عنوان یک مربی می‌گویم اینکه هی بگوییم تیم پر مهره نیست طبیعتاً بازیکنان اعتماد به نفس شان پایین می‌آید. این تیم نیاز به تقویت دارد بازیکنانی که الان در استقلال هستند نیز بازیکنان خوبی هستند.

شاید نکونام نظر من را قبول نداشته باشد

من نظرم را گفتم و چیزی که می‌بینم را می‌گویم. حالا ایشان بخواهد واکنش نشان بدهد یا ندهد خودش می‌داند. من استقلال را دوست دارم و در استقلال بزرگ شده‌ام. شاید خیلی‌ها در خود استقلال هم نسبت به نظرات من موضع منفی داشته باشند اما آخرش این است که من استقلالی هستم و این تیم را دوست دارم و نظری هم که می‌دهم باید در راستای بهتر شدن این تیم باشد. استقلال رقیبان سختی دارد و باید در نیم فصل دوم تقویت شود. نکونام تجربه‌اش بیشتر است و در تیم ملی هم سابقه داشته ولی اینکه بخواهیم در مورد نظر همه نظر بدهیم یک مقدار تمرکز را از کار منحرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: استقلال همین امروز به فکر شکایت از پرسپولیس و سپاهان باشد/ آقای نکونام، این لیست را قوی‌تر کن!/ بهتر است بازیکنان تیم ملی دنبال بازیگوشی نباشند

منبع: خبـر ورزشی