به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، زهرا نعمتی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، اظهار داشت: در این مراسم همه چیز عالی بود. جا دارد از مسئولان تشکر کنم که مساوات را بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی رعایت کردند. واقعاً مسیر قهرمانی سخت است. چنین قدردانی‌هایی باعث ایجاد […]

ورزش قهرمانی - مسیر ورزش قهرمانی سخت است/ همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، زهرا نعمتی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، اظهار داشت: در این مراسم همه چیز عالی بود. جا دارد از مسئولان تشکر کنم که مساوات را بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی رعایت کردند. واقعاً مسیر قهرمانی سخت است. چنین قدردانی‌هایی باعث ایجاد انگیزه برای همه قهرمان‌هاست.

وی درباره انتقاداتی که به اهدای حواله خودرو و پاداش فوتبالیست‌ها می‌شود، گفت: هر ورزشی سختی خودش را دارد و همه ورزشکاران تلاش می‌کنند. ورزش‌های انفرادی سختی‌های خاص خودشان را دارند. از همه ورزشکاران تجلیل کنند، ولی انتظار می‌رود همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند و عدالت را رعایت کنند. همه ورزشکاران برای بالا بردن پرچم کشور تلاش می‌کنند. اینکه چه ورزشی می‌کنند فرقی نمی‌کند. مهم این است که نام ایران و ایرانی بالا بماند.

نعمتی درخصوص اینکه در سال منتهی به المپیک پاریس قرار داریم و شرایط خودش چگونه است، خاطرنشان کرد: تمریناتم را دنبال می‌کنم، اما، چون سال‌ها در این مسیر تلاش و تمرین می‌کنم، نظر خانواده‌ام خیلی اهمیت دارد. هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته‌ام.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا