به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه C با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ هم‌گروه است. پایگاه خبری «امارات الیوم» در یادداشتی به بررسی خطرناک‌ترین مهاجمان حاضر در این مسابقات پرداخته است […]

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه C با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ هم‌گروه است.

پایگاه خبری «امارات الیوم» در یادداشتی به بررسی خطرناک‌ترین مهاجمان حاضر در این مسابقات پرداخته است و به مهدی طارمی در کنار تاکفوسا کوبو، کیم مین جائه و سالم الدوساری اشاره کرده است.

«امارات الیوم» در خصوص مهدی طارمی نوشت: ایران از سال ۱۹۷۶ قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده است اما حضور مهدی طارمی، مهاجم تیم پورتو پرتغال، شانس پایان دادن به این خشکسالی طولانی مدت را افزایش می‌دهد. طارمی با ۳۱ سال سن از زمان پیوستن به این غول پرتغالی در سال ۲۰۲۰، گل‌های زیادی به ثمر رسانده و در تیم ملی کشورش جایگاه ثابتی به دست آورده است.

این رسانه ادامه داد: طارمی بازیکنی نبود که مربیان به راحتی با او کنار بیایند، زیرا او در سال ۲۰۲۲ به دلیل انتقاد از دراگان اسکوچیچ، سرمربی صربستانی وقت تیم، از دو بازی کنار گذاشته شد. اما در توانایی و استعداد او شکی نیست و به احتمال زیاد با سردار آزمون، مهاجم رم، زوج هجومی خطرناکی را تشکیل خواهند داد. طارمی تابستان گذشته در آستانه امضای قرارداد با میلان ایتالیا قرار داشت و در صورت ارائه مجدد نمایش‌های قدرتمند، ممکن است پس از جام ملت‌های آسیا این تیم ایتالیایی او را به خدمت بگیرد.

منبع: مـهر