کریم انصاری‌فرد همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی قطر به سر می‌برد. او که از طریق اسکایپ با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، چندین‌بار تاکید کرد که بازیکنان تیم ملی متحد شده‌اند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند و از مردم خواست حامی این تیم و بازیکنانش باشند. گزیده‌ای از صحبت‌های […]

- در دوره قبل هم همه درباره ژاپن حرف می‌زدند/ اتفاقاتی را پشت سر گذاشتیم ولی برخی مسائل از واقعیت به دور بوده!

کریم انصاری‌فرد همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی قطر به سر می‌برد. او که از طریق اسکایپ با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، چندین‌بار تاکید کرد که بازیکنان تیم ملی متحد شده‌اند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند و از مردم خواست حامی این تیم و بازیکنانش باشند.

گزیده‌ای از صحبت‌های کریم انصاری‌فرد را می‌خوانید:

  • شرایط تا الان خیلی خوب بوده و امروز بعدازظهر (دوشنبه) که رسیدیم به سرعت تمرین کردیم و فردا هم یک دیدار تدارکاتی مقابل اندونزی داریم و امیدوارم شرایط همین‌طور پیش برود و اتفاق خوبی را در روز آخر مسابقات و روز فینال رقم بزنیم و مردم کشورمان را شاد کنیم.
  • به نظرم نسبت به تمام ادوار گذشته، نفرات و بازیکنان سرحالی داریم و قطعا شانس‌مان خیلی بیشتر از همیشه است. همه تیم‌های ما در گذشته زحمت کشیدند ولی در اردوهای قبلی و این‌مدت که در کنار مردم بودیم، همه انتظار دارند در این دوره به هدف اصلی تیم ملی که قهرمانی در آسیا است، برسیم.
  • قطعا قول دادن درست نیست و الان شرایط فوتبال فرق کرده؛ عربستان سرمایه‌گذاری کرده و خود ژاپن و کره لژیونرهای سرشناسی دارند. شرایط خیلی سخت است ولی همه تلاشمان را انجام می‌دهیم.
  • در دوره قبلی همه درباره ژاپن حرف می‌زدند با وجودی که همین تعداد لژیونر را داشت ولی قطر شگفتی ایجاد کرد و قهرمان شد. این‌طور نیست که بگوییم ژاپن، کره یا دیگر تیم‌ها بازیکنان و لژیونرهای زیادی دارند و قهرمان خواهند شد. در این تورنمنت‌ها باید تیم متحد و یکدل باشد.
  • امیرخان و کادر فنی تلاش می‌کنند و دوستان همین حالا هم بارها تلاش کردند تا اردوی مناسبی در قطر داشته باشیم و با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم. از مردم عزیز کشورم خواهش می‌کنم کنار تیم باشند تا شرمنده نشویم.
  • ای‌ کاش شرایط مهیا بود تا بیشتر درد دل می‌کردیم ولی امیدواریم از راه دور انرژی مثبت را از مردم بگیریم. شرایط و هر اتفاقی که در این چند سال و چند ماهه و اردوهای قبلی بوده، پشت سر گذاشتیم و به جام ملت‌ها رسیدیم. برخی مسائل از واقعیت به دور بوده ولی به آن‌ها نمی‌پردازیم. از طرف مجموعه تیم ملی می‌خواهیم تا همه مردم ایران یکدل شویم و همین مسیر را پیش برویم تا در روز آخر جام ملت‌ها خوشحالی کنیم.

این مطلب را هم بخوانید: واکنش جالب طارمی به سوال عجیب میثاقی/ ستاره ایرانی پورتو برای اینتری شدن ایتالیایی یاد می‌گیرد؟

منبع: خبـر ورزشی