این مدیر حضور در استقلال را نپذیرفت
این مدیر حضور در استقلال را نپذیرفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حضور علی آقا محمدی در هیات مدیره استقلال اتفاقی بود که کسی انتظار آن را نداشت. این مدیر طی این سالها کمتر به حضور در حوزه فوتبال تمایل نشان می داد و حالا با توجه به پذیرش عضویت در هیات مدیره آبی ها می توان وزن این هیات را بالاتر دانست. […]

- این مدیر حضور در استقلال را نپذیرفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حضور علی آقا محمدی در هیات مدیره استقلال اتفاقی بود که کسی انتظار آن را نداشت. این مدیر طی این سالها کمتر به حضور در حوزه فوتبال تمایل نشان می داد و حالا با توجه به پذیرش عضویت در هیات مدیره آبی ها می توان وزن این هیات را بالاتر دانست.

طی روزهای اخیر و بعد از اضافه شدن آقامحمدی به جمع استقلالی ها این شایعه که تغییرات دیگری نیز در کادر مدیریتی آنها در راه است شنیده شد اما آنگونه که خبرنگار ما کسب اطلاع کرده است فعلا تغییر دیگری اتفاق نخواهد افتاد.

نکته دیگر اینکه بر اساس اخباری که به دست مان رسیده است سیدکاظم اولیایی دیگر مدیر اسبق استقلالی ها با پیشنهاد حضور در هیات مدیره این باشگاه روبرو شده و این پیشنهاد قبل از آمدن علی آقامحمدی به وی داده می شود اما وی نمی پذیرد و مشغله خود در اتحادیه باشگاهها را دلیل عدم پذیرش ذکر می کند.

 

منبع: اطلاعات انلاین