بعد از اینکه سعید مهری درخواست فسخ قرارداد با استقلال را مطرح کرد، جواد نکونام با ثبت این فسخ مخالفت کرد و از باشگاه استقلال خواست مانع از این درخواست در سازمان لیگ شود. اما سعید مهری تصمیم خود را گرفته بود و در نهایت با بخشش بخش زیادی از مبلغ قراردادش جدایی‌اش را از […]

- چرا هافبک استقلال با بازیکن مورد نیاز سرمربی تعویض نشد؟

بعد از اینکه سعید مهری درخواست فسخ قرارداد با استقلال را مطرح کرد، جواد نکونام با ثبت این فسخ مخالفت کرد و از باشگاه استقلال خواست مانع از این درخواست در سازمان لیگ شود. اما سعید مهری تصمیم خود را گرفته بود و در نهایت با بخشش بخش زیادی از مبلغ قراردادش جدایی‌اش را از استقلال قطعی کرد.

جواد نکونام حضور سعید مهری را در لیست خود ضروری می‌دانست و می‌گفت از جمع بازیکنانی که در اردوی تیمش حضور دارند، در صورتی یک بازیکن می‌تواند اردوی تیم را ترک کند که به جای وی ابتدا بازیکن گرفته شود! سعید مهری در حالی اردوی تیم را ترک کرد که در خط هافبک بازیکنی به خدمت گرفته نشد. باشگاه استقلال تا به امروز از لیست جواد نکونام نتوانسته بازیکنی به ترکیب تیم اضافه کند. بر همین اساس سرمربی تیم استقلال از باشگاه خواسته بود تنها در صورت جذب بازیکن می‌تواند با فسخ قرارداد و صدور رضایتنامه برای بازیکنان فعلی اقدام کند.

تنها صید استقلال در خط دفاع و رافائل سیلوا بوده است و آنطور که از شواهد امر پیداست باشگاه استقلال در تعطیلات زمستانی همانند تعطیلات تابستانی خیلی در جذب بازیکن موفق نخواهد بود.

این پرسش برای خیلی‌ها مطرح است چرا استقلال سعید مهری را با یک بازیکن معاوضه نکرد و به راحتی با فسخ قرارداد این بازیکن کنار آمد. در شرایطی که بازیکن خوب آزاد نیست و تیم‌ها حاضر به آزاد کردن بازیکنان خوب خود نیستند، معاوضه سعید مهری می توانست یک بازیکن جدید برای استقلال به همراه داشته است. اما استقلال اکنون یک بازیکن از دست داد بدون اینکه بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد! این پرسش در فضای مجازی توسط تماشاگران هم مطرح شده است. 

پیش از این عنوان شده بود سعید مهری با یکی از بازیکنان تراکتور معاوضه خواهد شد. در شرایط فعلی سعید مهری به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدید خواهد شد و بخشش مبلغ قرارداد از سوی سعید مهری از نظر فنی برای استقلال آورده‌ای نخواهد داشت! 

منبع: خبـر ورزشی