شیائومی سرانجام با معرفی اولین خودرو برقی خود موسوم‌ به SU7، وارد این بازار شد. اگرچه این اولین تلاش برند چینی برای حضور در صنعت خودرو است، ویژگی‌های هوشمند بسیار جذابی مثل پارک خودکار را ارائه می‌دهد. بیشتر بخوانید: وقتی صحبت از شیائومی به‌میان آید مردم به محصولات باکیفیت با قیمت مناسب فکر می‌کنند و […]

شیائومی سرانجام با معرفی اولین خودرو برقی خود موسوم‌ به SU7، وارد این بازار شد. اگرچه این اولین تلاش برند چینی برای حضور در صنعت خودرو است، ویژگی‌های هوشمند بسیار جذابی مثل پارک خودکار را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

وقتی صحبت از شیائومی به‌میان آید مردم به محصولات باکیفیت با قیمت مناسب فکر می‌کنند و به‌همین‌دلیل پس‌ از معرفی SU7 گمانه‌زنی‌هایی درمورد احتمال معرفی خودرو هوشمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه تحت برند ردمی منتشر شد. این شایعات باعث شد شیائومی واکنش نشان دهد.

خودروی ارزان در راه نیست/ شیائومی شفاف‌سازی کرد

صفحه‌ی رسمی شیائومی در ویبو اعلام کرد درحال‌حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی خودرو برقی مقرون‌به‌صرفه با برند ردمی ندارد. درحال‌حاضر شاهد عرضه‌ی انواع مدل‌های گوشی شیائومی هستیم که برخی از آن‌ها قیمت بالایی هم دارند اما خریداران می‌توانند محصولات غول فناوری چینی را با برند ردمی و قیمت کمتر سفارش دهند. به‌هرحال ظاهراً این روند درمورد خودرو شیائومی تکرار نخواهد شد.

شیائومی اعلام کرد درحال‌حاضر روی ساخت و فروش اولین خودروی خود یعنی SU7 تمرکز دارد. لی جون مدیرعامل این شرکت نیز به برخی سؤالات کاربران پاسخ داد. به‌عنوان مثال او می‌گوید قیمت خودرو SU7 باعث شده است در رده‌ی خود هیچ رقیبی نداشته باشد.

شیائومی شایعات مرتبط با قیمت SU7 را نیز رد و اشاره کرد که درحال‌حاضر قیمت نهایی این محصول تعیین نشده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین