به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پس از پایان همکاری یحیی گل محمدی با پرسپولیس، گمانه زنی‌هایی مبنی بر بازگشت برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان به تیم پرسپولیس مطرح و حتی رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان این خبر را تایید کرد، خبرگزاری معتبر «france۲۴» زاویه جدیدی به این خبر داد و تاکید کرد […]

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پس از پایان همکاری یحیی گل محمدی با پرسپولیس، گمانه زنی‌هایی مبنی بر بازگشت برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان به تیم پرسپولیس مطرح و حتی رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان این خبر را تایید کرد، خبرگزاری معتبر «france۲۴» زاویه جدیدی به این خبر داد و تاکید کرد برانکو در پایان جام ملت های آسیا از عمان جدا خواهد شد.

در مطلب این سایت آماده است: برانکو ایوانکوویچ در سال ۲۰۲۰ و به جای «اروین کومان» هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۲۱ قرارداد خود را به مدت دو سال و تا پایان جام ملت‌های آسیا با این تیم تمدید کرد. این مربی کروات در عمان از محبوبیت بالایی برخوردار نیست و پس از شکست یک بر صفر ماه گذشته مقابل قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انتقادات از او به بالاترین سطح ممکن رسید.

حتی پس از دیدار با قرقیزستان، اتحادیه فوتبال عمان بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از هواداران فوتبال این کشور در مقابل انتقاداتی که از برانکو می‌کردند، دفاع کرد. به نظر می‌آید که در صورت عدم نتیجه‌گیری در جام ملت‌های آسیا قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال عمان تمدید نخواهد شد و باید او را جدا شده دانست.

برانکو در نشست خبری هم عنوان کرد که هیچ قولی به هواداران عمانی بابت قهرمانی نمی‌دهد و فقط تلاش می‌کند تا این تیم بهترین عملکرد را در این مسابقات از خود به نمایش بگذارد.

منبع: مـهر