رامی عباس عیسی نماینده محمد صلاح ستاره لیورپول و مصر، یک گزارش قدیمی که ادعا می‌کرد این بازیکن از قرمزها جدا خواهد شد را تنها با دو کلمه رد کرد. گزارش مربوط به مارس ۲۰۲۳ حاکی از جدایی بازیکن مصری در تابستان ۲۰۲۳ بود. عیسی در روز ۸ ژانویه ۲۰۲۴ در پاسخ به پست X […]

- پاسخ دو کلمه‌ای و تند ایجنت محمد صلاح به شایعه‌سازی یک خبرنگار

رامی عباس عیسی نماینده محمد صلاح ستاره لیورپول و مصر، یک گزارش قدیمی که ادعا می‌کرد این بازیکن از قرمزها جدا خواهد شد را تنها با دو کلمه رد کرد. گزارش مربوط به مارس ۲۰۲۳ حاکی از جدایی بازیکن مصری در تابستان ۲۰۲۳ بود. عیسی در روز ۸ ژانویه ۲۰۲۴ در پاسخ به پست X روزنامه‌نگار سانتی آئونا در مارس ۲۰۲۳ نوشت: «تو نمی‌دانی.»

چندین باشگاه عربستانی صلاح را در تابستان ۲۰۲۳ می‌خواستند و الاتفاق با پیشنهاد چشمگیر ۱۵۰ میلیون پوندی برای جذب او پا پیش گذاشت. اما قرمزها در آن زمان حاضر به فروش او نشدند. بار دیگر در ماه دسامبر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه النصر کریستیانو رونالدو قصد دارد برای این وینگر پیشنهادی ارائه کند، هرچند بعید بود که او در نیم‌فصل لیگ برتر را ترک کند.

ستاره سابق چلسی در حال حاضر در اردوی ملی مصر حضور دارد و خود را برای حضور در بازی اول کشورش در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ در روز یکشنبه مقابل موزامبیک آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: جام ملت‌های آفریقا و جام ملت‌های آسیا؛ دردسر بزرگ برای تیم‌های لیگ برتری/ کدام ستاره‌ها تیم‌شان را برای حضور در این ۲ تورنمنت ترک می‌کنند؟

منبع: خبـر ورزشی