به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کوبل داوران بین‌المللی هندبال، امیر و احمد قیصریان روز سه‌شنبه با دعوت رسمی فدراسیون هندبال آسیا عازم بحرین شدند تا در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا قضاوت کنند. امسال، بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا بعنوان بازی‌های انتخابی برای رقابت‌های قهرمانی جهان […]

هندبال .تیم ملی هندبال .مسایقه هندبال آسیا. - قضاوت داوران دوقلوی نجف‌آبادی در مسابقات هندبال مردان آسیا 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کوبل داوران بین‌المللی هندبال، امیر و احمد قیصریان روز سه‌شنبه با دعوت رسمی فدراسیون هندبال آسیا عازم بحرین شدند تا در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا قضاوت کنند.

امسال، بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا بعنوان بازی‌های انتخابی برای رقابت‌های قهرمانی جهان تعیین شده است و با وجود تیم‌های قدرتمند در شرق و غرب قاره کهن، این رقابت‌ها مهمترین رویداد هندبال در آسیا به شمار می‌رود.

کوبل داوری برادران قیصریان، دوقلوی نجف‌آبادی پیش از این در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا به میزبانی کره‌جنوبی با حضور در دوره «GRTP» (برنامه آموزشی جهانی داوران هندبال) موفق به ارتقا به درجه داوری بین‌المللی و اخذ «بج IHF» (نشان کمیته داوران فدراسیون بین‌المللی هندبال) شدند.

این ۲ برادر بتازگی نیز در رقابت‌های انتخابی المپیک زنان و مردان در قاره آسیا در کشور‌های ژاپن و قطر و همچنین جام باشگاه‌های آسیا در کویت سوت زده بودند.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ دی به میزبانی بحرین آغاز می‌شود و تا پنج بهمن ادامه دارد که ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا