به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در یک سال گذشته حاشیه‌های گوناگون فدراسیون شمشیربازی را در بر گرفته که مسئولین فدراسیون به جای مدیریت یا سکوت کرده اند یا با مصاحبه‌هایی بیشتر بر آن دامن زده اند. در سالی که منتهی به المپیک پاریس می‌باشد میبایست فدراسیون شمشیربازی با مدیریت و تجربه بهتر جلوی […]

- حاشیه‌هایی که به جای مدیریت در برابر آن سکوت شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در یک سال گذشته حاشیه‌های گوناگون فدراسیون شمشیربازی را در بر گرفته که مسئولین فدراسیون به جای مدیریت یا سکوت کرده اند یا با مصاحبه‌هایی بیشتر بر آن دامن زده اند.

در سالی که منتهی به المپیک پاریس می‌باشد میبایست فدراسیون شمشیربازی با مدیریت و تجربه بهتر جلوی این حاشیه‌ها را بگیرد و تمام تمرکز خود را بر حفظ منافع ملی و رسیدگی به تیم بداند.

در پی استعفای سرمربی تیم سابر در جلسه‌ای با مسئولین وزارت ورزش و کمیته المپیک نام پیمان فخری به زبان آمد که او نیز با توجه به شرایط موجود و کاری خود این حضور را تکذیب کرد.

باید دید فدراسیون در کنار سایر هزینه‌های اسلحه‌های دیگر و اعزام‌های تیم سابر  چالش هزینه‌های مربی خارجی را چگونه بر طرف می‌کند.

نباید فراموش کرد که از همه مهم‌تر توجه و رسیدگی بیشتر به تیم و بازیکنان باید در الویت این فدراسیون باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا