به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بحث انتقال امباپه به رئال مادرید همچنین سوژه داغی برای بسیاری از رسانه‌هاست و در طی چند روز اخیر اخباری مبنی بر توافق نهایی بین دو طرف برای پیوستن او به این باشگاه مطرح شده بود.  نزدیکان امباپه و همچنین مدیران پاری سن ژرمن پیش از این چنین ادعایی […]

- تکذیب توافق رئال و امباپه

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بحث انتقال امباپه به رئال مادرید همچنین سوژه داغی برای بسیاری از رسانه‌هاست و در طی چند روز اخیر اخباری مبنی بر توافق نهایی بین دو طرف برای پیوستن او به این باشگاه مطرح شده بود. 

نزدیکان امباپه و همچنین مدیران پاری سن ژرمن پیش از این چنین ادعایی را رد کرده بودند و حالا نوبت به نشریات اسپانیایی رسیده که اعلام کنند رئال مادرید هنوز هیچ تصمیمی برای جذب این بازیکن نگرفته و شاید حتی اقدامی هم در این زمینه انجام ندهد. 

نشریه رلوو مدعی شده است که مدیران رئال مطلقا هیچ پشنهادی را به این ستاره فرانسوی ارائه نکرده‌اند و هیچ اولتیماتوم یا هشداری هم به او برای پاسخ دادن به پیشنهاد احتمالی رئال مطرح نشده است. حتی مذاکره‌ای هم با اطرافیان و نمایندگان او انجام نشده است. 

شرایط نسبت به دو سال قبل کاملا فرق کرده است و این‌بار امباپه به اندازه قبل برای رئال اولویت اصلی در پنجره نقل و انتقالات نیست. آن‌ها در واقع دیگر هیچ اعتمادی به این ستاره فرانسوی ندارند و جذب او را نسبت به سال ۲۰۲۲ چندان واجب و ضروری نمی‌دانند. 

درخشش جود بلینگام در این تیم و ظاهر شدنش در حد و اندازه یک فوق ستاره یکی از دلایل اصلی این اتفاق است و البته رفتار‌هایی که امباپه در طول این مدت نشان داده هم از دلایل مهم دیگری است که شرایط را برای امباپه تغییر داده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا