پیام برانکو برای هواداران پرسپولیس رسید
پیام برانکو برای هواداران پرسپولیس رسید

آن‌طور که مشخص شده حضور برانکو در پرسپولیس منتفی است.

 

به گزارش زیرنویس، خبرورزشی نوشت: بعد از جدایی یحیی گل محمدی، مدیران پرسپولیس در دو مرحله با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کردند تا سرمربی محبوب پرسپولیسی ها را به این تیم بازگردانند. برانکو که بعد از جام ملت های آسیا قراردادش با عمان به پایان می رسد، به پرسپولیسی ها اعلام کرد تا چهارشنبه پاسخ نهایی خود را بعد از مشورت با خانواده اش به مدیران پرسپولیس اعلام خواهد کرد. حالا خبر رسیده برانکو به پیشنهاد پرسپولیسی ها پاسخ منفی داده و اعلام کرده نمی تواند به پرسپولیس برگردد.

برانکو همچنین یک پیغام ویژه برای هواداران پرسپولیس فرستاد و از آن ها به خاطر حمایتشان تشکر کرد. برانکو خطاب به پرسپولیسی ها گفت:

ارتش سرخ عزیز سلام، طرفدارای عزیز پرسپولیس سلام، همونطور که میدونید، وقتی در پرسپولیس بودم، دوران بی‌نظیری رو با هم سپری کردیم. بهترین دوران من به عنوان مربی بود. از با شما بودن و حمایت‌تون لذت بردم. خیلی ممنون بابت درخواست‌های زیادتون برای برگشت من به پرسپولیس. می‌دونید که جای پرسپولیس تا ابد در قلب منه. هیچ‌کدوم از جزئیات رو فراموش نمی‌کنم. حمایت‌های شما، لحظات خوبی که در تهران داشتیم  و نتایج درخشان‌مون رو فراموش نمی‌کنم

متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جاهای دیگه نمی‌تونم این پیشنهاد رو قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود چون این چیزیه که نمی‌تونم فراموشش کنم. جاتون همیشه در ذهن و قلب منه. ممنون بابت حمایت‌هاتون. ممنون که دوست داشتید من رو برگردونید. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتون دارم.

منبع: اطلاعات انلاین