ذوالفقارنسب: تیم ملی در دوره جدید ویژه افراد خاص نبود
ذوالفقارنسب: تیم ملی در دوره جدید ویژه افراد خاص نبود

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز مسابقات جام ملت های آسیا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ارگان های تیم ملی تغییر پیدا کرده و راه و روش و عملکردی بهتر از گذشته داشتند و زحمات بازیکنان و کادرفنی […]

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز مسابقات جام ملت های آسیا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ارگان های تیم ملی تغییر پیدا کرده و راه و روش و عملکردی بهتر از گذشته داشتند و زحمات بازیکنان و کادرفنی واضح تر و آشکارتر از دوران گذشته بود. تیم ملی در این دوره در دسترس مردم و رسانه ها قرار گرفت و پرده ای وجود نداشت و به صورت ویژه  در اختیار کسی نبود. 

وی افزود: مربیان خارجی در ادوار گذشته این نوع رفتارها را نداشته‌اند و کمتر به جامعه فوتبال و علاقه‌مندان و نظرات آنها بها داده‌اند. عملکرد تیم‌ ملی در بازی‌های دوستانه را هم اگر بخواهیم ملاک قرار بدهیم تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته است. حریفان را با دقت و با برنامه‌ریزی انتخاب کرده‌اند و مثل گذشته دنبال این نبودند که با یک تیم خوب اروپایی بازی کنند و ۴-۵ گل بخوردند بعد از برنامه شکست‌ خورده‌شان دفاع کنند. 

ذوالفقارنسب تأکید کرد: تیم ملی با تیم‌هایی بازی کرد که ظرفیت و پتانسیل فنی آنها را می‌دانست از تبعات مثبت و منفی آگاه بود به همین دلیل می‌گویم تیم ملی پیشرفت خوبی نسبت به ادوار گذشته داشته است کمترین حاشیه را در تیم ملی شاهد هستیم. با این حال جدول و مسابقات با هیچ تیمی مدارا می‌کند و برای هیچ تیمی به صورت ویژه تدوین نمی‌شود. باید با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی بتوانیم عملکرد خوبی در این دوره از جام ملت‌ها داشته باشیم و مردم را از این عملکرد خوشحال کنیم.

- ذوالفقارنسب: تیم ملی در دوره جدید ویژه افراد خاص نبود

 

مربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه برخی منابع سه تیم ژاپن، کره جنوبی و ایران را شانس اول قهرمانی این دوره می‌دانند، گفت: تیم ملی ما قابلیت‌های بسیاری دارد و به عقیده من اگر در چهار تیم پایانی قرار بگیرد نتیجه خوبی گرفته است. تیم ملی در این دوره قطعاً روان‌تر و راحت‌تر از ادوار گذشته بازی می‌کند و با توجه به توانایی بازیکنان و درایت کادر فنی ساختار خوبی داریم و می‌توانیم عملکرد رضایت‌بخشی نسبت به ادوار گذشته جام ملت‌های آسیا رقم بزنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس