کاهش قیمت مسکن باز هم رکورد زد!
کاهش قیمت مسکن باز هم رکورد زد!

ایرنا نوشت: در آذر ماه ١۴٠٢ شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٢٧۴،۴ رسید که نسبت به ماه قبل (٢٨٢.۵)، ٢.٩ درصد کاهش داشته است. در آذر ماه ١۴٠٢ تورم ماهانه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران منفی ۲.۹ درصد بوده است که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (١.۵درصد)، ۴.۴ واحد […]

- کاهش قیمت مسکن باز هم رکورد زد!

ایرنا نوشت: در آذر ماه ١۴٠٢ شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٢٧۴،۴ رسید که نسبت به ماه قبل (٢٨٢.۵)، ٢.٩ درصد کاهش داشته است.

در آذر ماه ١۴٠٢ تورم ماهانه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران منفی ۲.۹ درصد بوده است که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (١.۵درصد)، ۴.۴ واحد درصد کاهش داشته است.

در آذر ماه ١۴٠٢ تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ۵٧،۵ درصد رسید. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (۶٨.٧ درصد) ١١.٢ واحد درصد کاهش داشته است.

نرخ تورم سالیانه آذر ماه ١۴٠٢ آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٨۵،٧ درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (٨۶.٣ درصد)، ۶ دهم واحد درصد کاهش داشته است.

برپایه این گزارش، در آذر ماه ١۴٠٢ متوسط وزنی و حسابی قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در شهر تهران به ترتیب به ۸۰ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان و ۷۵ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان رسیده است.

در این ماه منطقه یک با متوسط وزنی قیمت ۱۵۷ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان بیشترین و منطقه ١٩ با متوسط وزنی قیمت ۴۰ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان کمترین قیمت را در بین مناطق ٢٢ گانه شهر تهران به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: اطلاعات انلاین