سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 حضور فعالی داشت و در همین راستا، شب گذشته بخشی از قابلیت‌های Galaxy AI را با همکاری مارول روی کره‌ی غول‌پیکر معروف لاس وگاس نمایش داد. در تبلیغ جالب سامسونگ که به فصل دوم سریال «?… What If» اشاره دارد، شخصیت دکتر استرنج بعضی از قابلیت‌های باورنکردنی هوش مصنوعی سامسونگ […]

- جادوی سامسونگ با کره غول‌پیکر لاس‌وگاس

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 حضور فعالی داشت و در همین راستا، شب گذشته بخشی از قابلیت‌های Galaxy AI را با همکاری مارول روی کره‌ی غول‌پیکر معروف لاس وگاس نمایش داد.

در تبلیغ جالب سامسونگ که به فصل دوم سریال «?… What If» اشاره دارد، شخصیت دکتر استرنج بعضی از قابلیت‌های باورنکردنی هوش مصنوعی سامسونگ را به نمایش گذاشت که دستگاه‌های Galaxy را متحول خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در بخش تجربه‌ی موبایل پیش‌تر گفته بود که سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴، قابلیت‌های شگفت‌انگیزی از Galaxy AI معرفی می‌کند که تا پیش‌ازاین، هرگز آن‌ها را تجربه نکرده‌ایم.

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد و انتظار داریم که علاوه بر معرفی مدل‌های جدید گوشی سامسونگ از جمله سری گلکسی S24، با محصولات دیگری از این غول کره‌ای نیز آشنا شویم. فعلا قیمت گوشی های جدید سامسونگ اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:‌

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین