نکونام روح و روان بازیکن سپاهان را به هم ریخت
نکونام روح و روان بازیکن سپاهان را به هم ریخت

همشهری آنلاین نوشت: مراودات و نامه‌نگاری‌های باشگاه سپاهان و استقلال چندان هم بی‌خیر نبوده است. گویا سپاهانی‌ها در ازای جذب حامدی‌فر راضی به انتقال احمدزاده شده‌اند. استقلالی‌ها اما حاضر نیستند حامدی‌فر را از دست بدهند، حتی به قیمت جذب احمدزاده! به این ترتیب سپاهان باید برای به خدمت‌گیری بازیکن ایرانی مورد نظر خود در بین […]

نکونام روح و روان بازیکن سپاهان را به هم ریخت

همشهری آنلاین نوشت: مراودات و نامه‌نگاری‌های باشگاه سپاهان و استقلال چندان هم بی‌خیر نبوده است. گویا سپاهانی‌ها در ازای جذب حامدی‌فر راضی به انتقال احمدزاده شده‌اند. استقلالی‌ها اما حاضر نیستند حامدی‌فر را از دست بدهند، حتی به قیمت جذب احمدزاده! به این ترتیب سپاهان باید برای به خدمت‌گیری بازیکن ایرانی مورد نظر خود در بین بازیکنان آزاد یا بازیکنان شاغل در تیم‌های دیگر بگردد.

به‌نظر می‌رسد نکونام، دانشگر را به‌ شدت هوایی کرده و او دوست دارد حداقل یک‌فصل دیگر را در استقلال سپری کند. محمد دانشگر که با حواشی زیادی از استقلال جدا شده و به سپاهان پیوسته، هنوز این شانس را برای خود قائل است که فوتبالش را در بین آبی‌پوشان تهرانی ادامه دهد. 

جالب است سپاهانی‌ها به حفظ این بازیکن چندان امیدوار نیستند، هرچند باشگاه سپاهان همه تلاش خود را می‌کند این مدافع ارزشمند را از دست ندهد اما به‌نظر می‌رسد دانشگر تمایل زیادی برای بازگشت به تهران دارد و برای راضی کردن سپاهانی‌ها شانس خود را امتحان خواهد کرد.

منبع: اطلاعات انلاین