تیراندازی قهرمانی آسیا| تیم تفنگ بانوان برنز گرفت
تیراندازی قهرمانی آسیا| تیم تفنگ بانوان برنز گرفت

به گزارش زیرنویس، در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا پایان مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، با فاطمه امینی با ۶۲۸/۲ در رده هفتم ایستاد و راهی فینال شد. فاطمه کرمزاده نیز ۶۲۷/۸ و تنها با امتیاز ۱۰ مرکز در رده نهم ایستاد و از صعود باز ماند. یلدا سلیمانی با ۶۲۴/۸ […]

به گزارش زیرنویس، در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا پایان مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، با فاطمه امینی با ۶۲۸/۲ در رده هفتم ایستاد و راهی فینال شد. فاطمه کرمزاده نیز ۶۲۷/۸ و تنها با امتیاز ۱۰ مرکز در رده نهم ایستاد و از صعود باز ماند. یلدا سلیمانی با ۶۲۴/۸ بیست و چهارم شد. فینال این مسابقات ساعت ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

ایران در بخش مربوط به رنکینگ نیز دو نماینده داشت که نجمه خدمتی امتیاز خوب ۶۳۱/۹ را ثبت کرد و الهه احمدی نیز امتیاز ۶۲۰ را به دست آورد.

همچنین تیم تفنگ ۱۰ متر بانوان با ترکیب فاطمه امینی، فاطمه کرمزاده و یلدا سلیمانی با ۱۸۸۰/۸ پس از هند و سنگاپور در رده سوم ایستاد.

تیراندازی ایران پیش از این یک مدال نقره توسط تیم تپانچه مردان با ترکیب جواد فروغی، سجاد پورحسینی و امیر جوهری‌خو و یک مدال برنز توسط پوریا نوروزیان و یلدا سلیمانی در تفنگ میکس به دست آورده بود.

پایان پیام/





منبع: فارس