به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از استعفای یحیی گل محمدی در نیم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر سراغ برانکو ایوانکوویچ رفت تا او را راضی به بازگشت دوباره روی نیمکت سرخپوشان پایتخت کرده و فصل دوباره ای را با سرمربی محبوب پیشین خود رقم بزند. با این حال سرمربی فعلی تیم ملی عمان […]

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از استعفای یحیی گل محمدی در نیم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر سراغ برانکو ایوانکوویچ رفت تا او را راضی به بازگشت دوباره روی نیمکت سرخپوشان پایتخت کرده و فصل دوباره ای را با سرمربی محبوب پیشین خود رقم بزند.

با این حال سرمربی فعلی تیم ملی عمان ترجیح داد پاسخ منفی خود را به طور روشن به مدیران پرسپولیس اعلام کند تا حواشی درباره ادامه حضورش ادامه نداشته باشد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به خوبی می‌داند در حال حاضر گزینه محبوب داخلی پس از یحیی گل محمدی برای نشستن روی نیمکت این تیم وجود ندارد. از این رو همچنان دنبال گزینه خارجی است تا بتواند رضایت طرفداران خود را جلب کند.

با این حال تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس که رابطه خیلی خوبی هم با درویش دارند گزینه‌های داخلی عجیبی را برای پرسپولیس مطرح کردند که یکی از آنها سابقه فعالیت کوتاه مدت به عنوان سرمربی را نیز در این باشگاه دارد. او که یکی از بدهکاران ارزی باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود در هفته گذشته دو مرتبه به درویش پیشنهاد شده است اما مدیرعامل سرخ‌ها فعلا راضی به همکاری با این مربی نیست اما فشار حلقه افراد نزدیک به او شاید روند دیگری را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم رقم بزند.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است جلسه فوق العاده ای را برای بررسی گزینه‌های دیگر جهت مذاکره درویش داشته باشد.

منبع: مـهر