به گزارش زیرنویس، روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ با یک اتفاق تلخ برای مردم ایران همراه بود. در جریان دو حمله تروریستی پیاپی تعداد زیادی از هموطنان حاضر در گلزار شهدای کرمان برای بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، شهید و مجروح شدند. بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از منابع رسمی، تعداد شهدای […]

به گزارش زیرنویس، روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ با یک اتفاق تلخ برای مردم ایران همراه بود. در جریان دو حمله تروریستی پیاپی تعداد زیادی از هموطنان حاضر در گلزار شهدای کرمان برای بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، شهید و مجروح شدند. بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از منابع رسمی، تعداد شهدای این حادثه تلخ به ۹۱ نفر رسیده است و تا صبح روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعداد ۷۴ نفر از مجروحان این حمله تروریستی در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند که ۲۵ نفر آن‌ها تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

روز شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ جلسه هم‌اندیشی مدیران مدرسه علوی برگزار شد. در این جلسه عرب پور، مدیر عامل علوی صحبت‌های خود را با گرامی‌داشت یاد و خاطره عزیزان از دست رفته حادثه تروریستی اخیر آغاز کرد. عرب پور که خود اهل استان کرمان است، در خلال صحبت‌های خود با خانواده‌های داغ‌دیده هم‌شهری و هم‌استانی خود، به‌طور ویژه ابراز همدردی کرد.

بخش اصلی صحبت‌های وی در این زمینه، اشاره به شهادت ۲۴ دانش‌آموز در این حادثه تلخ بود. ۱۱ دانش‌آموز دبستانی و ۱۳ دانش‌آموز دبیرستانی در جریان حمله تروریستی روز چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان، شهید شدند. عرب پور ضمن تسلیت به خانواده‌های این دانش‌آموزان، اقدامات تروریستی برخاسته از افراطی‌گری را در تمام اشکال آن محکوم کرد و گفت:” این دست اقدامات هر چند تلاشی در جهت جلوگیری پیشبرد برنامه‌های تعلیم و تربیت در نظام آموزشی کشور هستند؛ اما قطعا با همکاری و همراهی مدارس و خانواده‌ها می‌توان چالش‌های به‌وجود آمده را برطرف کرد.”

وی همچنین یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی را که بزرگ‌ترین نماد مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در دنیاست، در خلال صحبت‌های خود گرامی داشت. در پایان هم از طرف مجموعه مدارس علوی به بازماندگان این حادثه تلخ تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

منبع خبر: رکنـا