پشت پرده نپذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس از سوی برانکو
پشت پرده نپذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس از سوی برانکو

در حالی که برانکو شب گذشته اعلام کرد که به خاطر مسائل شخصی نمی‌تواند پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند، اما مشخص شده است که دلایل دیگری وجود دارد که برانکو دوباره به پرسپولیس برنمی گردد.   رضا چلنگر مترجم برانکو درباره دلایل نپذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس از سوی این مربی در گفتگو با خبرنگار […]

- پشت پرده نپذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس از سوی برانکو

در حالی که برانکو شب گذشته اعلام کرد که به خاطر مسائل شخصی نمی‌تواند پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند، اما مشخص شده است که دلایل دیگری وجود دارد که برانکو دوباره به پرسپولیس برنمی گردد.  

رضا چلنگر مترجم برانکو درباره دلایل نپذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس از سوی این مربی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  مدیران پرسپولیس ۵ مفاصا حساب مالیاتی برانکو را  ۷ سال است که نداده‌اند و  این موضوع باعث ناراحتی برانکو شده است. در حال حاضر برانکو سرمربی تیم ملی عمان است و  باید به مصاف تیم عربستان برود و به همین علت تمرکزش روی بازی‌های جام ملت‌های آسیا است.  

او افزود: مدیران باشگاه پرسپولیس باید در ابتدا مفاصا حساب مالیاتی برانکو  را می‌دادند و از او عذرخواهی می‌کردند و بعد از آن عضو هیئت مدیره پرسپولیس برای مذاکره با برانکو به قطر می‌رفت.  

چلنگر درباره اینکه شنیده می‌شود که برانکو از پیشنهاد قرارداد ۳ ماه به او ناراحت شده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم و باید از دلبری عضو هیئت مدیره بپرسید.  

چلنگر درباره اینکه امیدواری بابت بازگشت برانکو به پرسپولیس وجود دارد یا نه! بیان کرد: نمی‌دانم، من در جریان مذاکره با برانکو نبودم و درویش و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باید در این باره جواب بدهند. مدیران پرسپولیس عرضه امضای ۵ برگه مالیاتی را ندارند بعد می‌خواهند با برانکو قرارداد ببندند. آن‌ها  باید از  برانکو به خاطر ندادن مالیات  در این چند سال  عذرخواهی می‌کردند تا برانکو بگوید می‌آید یا نه.

باشگاه خبرنگاران