پوشش زنده کشتی آزاد رنکینگ جهانی | استارت ۲ ایرانی با برد قاطع؛ رحمان به حریف ترک رحم نکرد
پوشش زنده کشتی آزاد رنکینگ جهانی | استارت ۲ ایرانی با برد قاطع؛ رحمان به حریف ترک رحم نکرد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی از امروز در کرواسی آغاز شد که ملی‌پوشان کشورمان به رقابت پرداختند. این مسابقات به دلیل چرخه انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک و بازی‌های پاریس از اهمیت زیادی برخوردار است.  نتایج به شرح زیر است: در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی از امروز در کرواسی آغاز شد که ملی‌پوشان کشورمان به رقابت پرداختند. این مسابقات به دلیل چرخه انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک و بازی‌های پاریس از اهمیت زیادی برخوردار است. 

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست مقابل عبداله توپراک از ترکیه ۱۲ بر ۴ پیروز شد (حریف ترک با ۳ اخطار دیسکالیفه شد.) و در دور بعد با شائو هوا یوان از چین کشتی می‌گیرد.

- پوشش زنده کشتی آزاد رنکینگ جهانی | استارت ۲ ایرانی با برد قاطع؛ رحمان به حریف ترک رحم نکرد

عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان نیز که در گروه عموزاد حضور دارد،‌ در دور اول با گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان مسابقه داد و ۱۰ بر صفر پیروز شد و در دور دوم به مصاف بائو ون وی از چین می رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر حریفان خود، در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۵ کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده امر حسین از مصر و نورلانبیکی وورنیبای از چین می رود.

- پوشش زنده کشتی آزاد رنکینگ جهانی | استارت ۲ ایرانی با برد قاطع؛ رحمان به حریف ترک رحم نکرد

حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با توبیاس پورتمانین از سوئیس مبارزه کرد و ۱۱ بر صفر پیروز شد و در دور بعد به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین برود. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی بر رقبای خود در مرحله یک چهارم نهایی با هم برخورد می کنند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۶ نفر شرکت کرده اند،‌ هادی وفایی‌پور در دور نخست به مصاف ساموئل شرر از سوئیس می‌رود.

ادامه دارد…





منبع: فارس