به گزارش زیرنویس، سرهنگ حکمت اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه در استان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی البرز قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت و به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حکمت اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه در استان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر سارق شده و با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر کرج، آنان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، متهمان در مواجهه با مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: پس از شناسایی مالباختگان پرونده، این افراد به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: به کارگیری تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مداربسته در مغازه ها و محل های کسب و کار تا حد زیادی سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذارد.

منبع خبر: رکنـا