به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم تراکتور در حالی پای به نقل و انتقالات زمستانی گذاشته که در فهرست بزرگسالان این تیم دو جای خالی وجود دارد که احتمالا صرف خرید مهاجم و هافبک دفاعی خواهد شد. با این حال انتظار می‌رفت نقل و انتقالات تراکتور چند بازیکن خروجی هم داشته باشد […]

- قنبری ماندگار در تراکتور

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم تراکتور در حالی پای به نقل و انتقالات زمستانی گذاشته که در فهرست بزرگسالان این تیم دو جای خالی وجود دارد که احتمالا صرف خرید مهاجم و هافبک دفاعی خواهد شد.

با این حال انتظار می‌رفت نقل و انتقالات تراکتور چند بازیکن خروجی هم داشته باشد که در نیم فصل اول کمتر فرصت بازی پیدا کردند. محمد قنبری یکی از این بازیکنان بود که فصل گذشته در مینی کمپ تیم ملی هم حاضر بود اما این فصل در رقابتی شدید با پنج وینگر دیگر قرار گرفت و البته در بازی پایانی نیم فصل موفق به گلزنی شد.

اما باوجود پیشنهادات به این بازیکن، باشگاه تراکتور مخالفت صریح خود را با جدایی این بازیکن اعلام کرده تا او هم چمدان‌هایش را به مقصد آنتالیا برای حضور در ترکیه ببندد. از سوی دیگر خود این بازیکن هم امیدوار است در نیم فصل دوم بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد تا باتوجه به جدایی آلوارو خیمنز، وینگر ناموفق اسپانیایی، نقش بیشتری در جمع سرخپوشان تبریزی ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا