به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛  ابوالفضل اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد، در جلسه کمیته سیاسی ستاد انتخابات شهرستان یزد، حادثه تروریستی کرمان را عامل تقویت نظام انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان در خیال باطل خود بنا دارند با برهم زدن نظم عمومی کشور پایه‌های اعتقادی ملت شهید پرور […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛  ابوالفضل اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد، در جلسه کمیته سیاسی ستاد انتخابات شهرستان یزد، حادثه تروریستی کرمان را عامل تقویت نظام انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان در خیال باطل خود بنا دارند با برهم زدن نظم عمومی کشور پایه‌های اعتقادی ملت شهید پرور ایران اسلامی را متزلزل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد تقویت اقتدار نظام در روابط بین‌الملل و انسجام بخشی به روابط و تعاملات داخل کشور را از جمله مزیت های حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات دانست و گفت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار مولفه جدی انتخابات است که در دستور کار جدی مسئولان اجرایی قرار گرفته است.

اکبری افزایش مشارکت در انتخابات را مسئولیتی عمومی و به عهده تمام افراد جامعه دانست و بیان کرد: اگر ما بتوانیم اتفاقی را رقم بزنیم که مردم با یک تفکر ویژه مشارکت ‌کنند در مأموریت خود موفق بوده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد بیان داشت: انتخاب افرادی که در سیاست‌ها و اقدامات خود اندیشه اسلامی را مد نظر قرار می‌دهند، از جمله مهمترین الزام برای تبیین سازی مشارکت در انتخابات پیش رو است.

معاون فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، تبلیغ چهره به چهره و تبیین شرایط امروز کشور و همچنین الزام مشارکت اقشار مختلف در انتخابات از جمله اقداماتی است که باید مد نظر قرار گیرد، بیان کرد: هرگونه اختلاف نظر سیاسی کاملا طبیعی است و باید یادمان باشد که همه ما در اصل نظام و تلاش برای اقتدار همه جانبه با یکدیگر اتفاق نظر داریم.

وی با اشاره به نقش معتمدین و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبیین دستاوردهای نظام و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات، گفت: ما باید به سهم خود برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران آبرو خرج کنیم.

اکبری حضور دقیق و هدفمند برای انتخاب افراد کارآمد را از جمله الزامات اجرایی برای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: اولویت حضور باید متعهدانه و آگاهانه باشد.

یزد/سمیه گلابگیریان

 

منبع خبر: رکنـا