به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «امیر قلعه‌نویی» در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا که تیم ملی ایران موفق به کسب پیروزی پنج بر صفر شد، دو ترکیب متفاوت را در هر دو نیمه به زمین فرستاد، اما در نیمه نخست یک اتفاق تلخ کاری کرد تا تیم او ۱۰ […]

- مصدومیت نگران کننده مجید حسینی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «امیر قلعه‌نویی» در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا که تیم ملی ایران موفق به کسب پیروزی پنج بر صفر شد، دو ترکیب متفاوت را در هر دو نیمه به زمین فرستاد، اما در نیمه نخست یک اتفاق تلخ کاری کرد تا تیم او ۱۰ نفره شود.

سید مجید حسینی که تنها مدافع میانی لژیونر تیم ملی ایران است و در مسابقه تدارکاتی امشب مقابل اندونزی در ترکیب اولیه بود و در کنار شجاع خلیل‌زاده بازی می‌کرد، بخاطر آسیب دیدگی نتوانست در زمین بماند و با نظر کادر پزشکی به بیرون منتقل شد.

مجید حسینی که در مسابقه تدارکاتی مقابل بورکینافاسو هم در ترکیب اولیه حضور داشت، امشب برابر اندونزی هم یکی از ۱۱ نفر اصلی بود، اما بخاطر مصدومیت در دقیقه ۳۵ از زمین بیرون رفت که البته امیر قلعه‌نویی هیچ بازیکنی را جایگزین او نکرد و ملی پوشان ۱۰ دقیقه پایانی در نیمه نخست را با یک بازیکن کمتر و تحت فشار به کارشان ادامه دادند.

در شرایطی که تیم ملی ایران پنج روز دیگر یعنی یکشنبه هفته آینده باید در نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا باید به مصاف فلسطین برود، بدون شک مصدومیت مجید حسینی که احتمال می‌رفت یکی از نفرات اصلی امیر قلعه‌نویی باشد، نگرانی را برای سرمربی تیم ملی به وجود بیاورد.

در صورتی که مجید حسینی به دیدار مقابل فلسطین نرسد، احتمالا قلعه‌نویی از شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی بهره می‌برد.
انتهای پیام/

منبع: ایسـنا