برانکو ایوانکوویچ سه‌شنبه‌شب اعلام کرد به خاطر برخی مسائل نمی‌تواند سرمربی‌گری پرسپولیس در این مقطع را بپذیرد روی همین اصل حضورش در تهران را منتفی دانست و به هواداران پرسپولیس گفت امیدوار است آن‌ها او را درک کنند. بعد از انتشار این خبر شایعات بسیاری مطرح شد مبنی بر این‌که پرسپولیسی‌ها گفت‌وگوهایی با سایر گزینه‌ها […]

- فعلا با هیچ فرد دیگری مذاکره نمی‌کنیم

برانکو ایوانکوویچ سه‌شنبه‌شب اعلام کرد به خاطر برخی مسائل نمی‌تواند سرمربی‌گری پرسپولیس در این مقطع را بپذیرد روی همین اصل حضورش در تهران را منتفی دانست و به هواداران پرسپولیس گفت امیدوار است آن‌ها او را درک کنند. بعد از انتشار این خبر شایعات بسیاری مطرح شد مبنی بر این‌که پرسپولیسی‌ها گفت‌وگوهایی با سایر گزینه‌ها آغاز کرده‌اند… اما اصل قضیه چیز دیگری است و کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس اساس کار خود را بر پایه حل مشکلاتی گذاشته که سد راه برانکو برای حضور در تهران است.

آن‌طور که از داخل باشگاه پرسپولیس باخبر شده‌ایم، انتخاب اول و حتی دوم آن‌ها در این مقطع برانکو است و قضیه حضورش در تهران را نه‌تنها منتفی نمی‌دانند بلکه به طور جدی پیگیر فراهم شدن شرایطی جهت عقد قرارداد با پروفسور محبوب پرسپولیسی‌ها هستند. مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید دارند حداکثر توان خودشان برای آوردن برانکو را به کار می‌بندند و فعلا، اصلا، به فکر گزینه‌های دیگر نیستند و تا وقتی حتی یک درصد به بازگرداندن ایوانکوویچ امیدوار باشند، سراغ سایر گزینه‌ها نخواهند رفت.

این مطلب را هم بخوانید: دلبری: مشکل برانکو تنها یک موضوع بوده و ماجراهای دیگر شیطنت رسانه‌هاست

منبع: خبـر ورزشی