همدان پایتخت گردشگری آسیا شد
همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

اطلاعات نوشت: مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان اظهار داشت: مجمع شهرداران آسیایی، همدان را به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب کرد. محمد جواد زارعی افزود: مجمع شهرداران آسیایی، پایتخت‌های محیط زیستی، فرهنگی و گردشگری خود برای سال ۲۰۲۴را به طور رسمی معرفی کرد. وی افزود: با انتخاب انجام گرفته، شهر شیراز به […]

- همدان پایتخت گردشگری آسیا شد

اطلاعات نوشت: مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان اظهار داشت: مجمع شهرداران آسیایی، همدان را به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب کرد.

محمد جواد زارعی افزود: مجمع شهرداران آسیایی، پایتخت‌های محیط زیستی، فرهنگی و گردشگری خود برای سال ۲۰۲۴را به طور رسمی معرفی کرد.

وی افزود: با انتخاب انجام گرفته، شهر شیراز به عنوان پایتخت محیط زیست، شهرهمدان به عنوان پایتخت گردشگری از (ایران) و همچنین شهر غبیری (لبنان) به عنوان پایتخت فرهنگی مجمع شهرداران آسیایی برای سال ۲۰۲۴ انتخاب شدند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان با بیان این که حکم انتخاب این پایتخت‌ها هم به طور رسمی به شهرداران این ۳ شهر ابلاغ شده است، تاکید کرد: انتخاب این ۳شهر پس از انتشار فراخوان و بررسی درخواست‌های دریافت شده از میان شهرهای عضو انجام شده است.

منبع: اطلاعات انلاین