به قطر می‌روم اما به اردوی تیم ملی نه!
به قطر می‌روم اما به اردوی تیم ملی نه!

علی دایی، اسطوره تیم ملی ایران گفت: دوست داشتم به اردوی ایران بروم، اما برنامه سفرم فشرده است و ساعت پروازها و ضیافت و مراسم، طوری تنظیم شده که نمی‌توانم به اردوی تیم ملی بروم. برای همه ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. پیروزی‌های تیم ملی شاید کمی مردم را از ناراحتی و مشکلات‌شان جدا کند […]

- به قطر می‌روم اما به اردوی تیم ملی نه!

علی دایی، اسطوره تیم ملی ایران گفت: دوست داشتم به اردوی ایران بروم، اما برنامه سفرم فشرده است و ساعت پروازها و ضیافت و مراسم، طوری تنظیم شده که نمی‌توانم به اردوی تیم ملی بروم. برای همه ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. پیروزی‌های تیم ملی شاید کمی مردم را از ناراحتی و مشکلات‌شان جدا کند و برای ساعاتی شادی را به همه هدیه بدهد.

هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با حضور ۲۴ تیم از روز جمعه در قطر آغاز خواهد شد. با اعلام حشمت مهاجرانی این مربی نامدار فوتبال ایران از سوی فدراسیون فوتبال قطر برای مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها که جمعه برگزار می‌شود دعوت شده است. همچنین مهدی مهدوی‌کیا و علی دایی دو ستاره سابق فوتبال ایران هم از سوی فدراسیون فوتبال قطر دعوت شده‌اند تا در این مراسم حاضر باشند. گفتنی است حشمت مهاجرانی در نقش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۹۷۶ قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورده است.

علی دایی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ همراه تیم ملی ایران حاضر بوده و دو بار عنوان سومی را کسب کرده است. مهدی مهدوی‌کیا نیز در این سه دوره به علاوه جام ملت‌های آسیای ۲۰۰۷ در مالزی حاضر بود و هر دو نفر جزو باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ این تورنمنت به حساب می‌آیند.

منبع: اطلاعات انلاین