مقامات برگزار کننده جام ملت‌های آسیا تدارک بسیار وسیعی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات دیده‌اند و دعوت از ستارگان فوتبال جهان یکی از همین راهکارها تلقی می‌شود. جدا از بحث مراسم افتتاحیه و اختتامیه این بازی‌ها، مقامات قطری هماهنگی‌های لازم را هم انجام داده‌اند تا ستارگان فوتبال دنیا به تناوب در قطر حضور پیدا […]

- ستاره بزرگ فوتبال جهان مهمان ویژه بازی‌های ایران

مقامات برگزار کننده جام ملت‌های آسیا تدارک بسیار وسیعی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات دیده‌اند و دعوت از ستارگان فوتبال جهان یکی از همین راهکارها تلقی می‌شود. جدا از بحث مراسم افتتاحیه و اختتامیه این بازی‌ها، مقامات قطری هماهنگی‌های لازم را هم انجام داده‌اند تا ستارگان فوتبال دنیا به تناوب در قطر حضور پیدا کرده و مسابقات تیم ملی فوتبال این کشور و همچنین مدعیان سنتی قهرمانی را از نزدیک تماشا کنند.

یکی از این ستارگان لوتارماتئوس بازیکن افسانه‌ای فوتبال آلمان است که سابقه ۵ مرتبه حضور در رقابت‌های جام جهانی و البته قهرمانی در این مسابقات را یدک می‌کشد. او که در بایرن مونیخ همبازی علی دایی نیز بوده به قطر دعوت شده است تا تعدادی از دیدارهای جام ۲۰۲۳ را از نزدیک تماشا کند.

قطعاً حضور ماتئوس در دیدارهای تیم ملی ایران انگیزه بیشتری به ملی پوشان استقلال پرسپولیس و سایر نفرات خواهد داد تا نمایش بهتری ارائه کنند. البته این نکته را هم فراموش نکنیم که به احتمال فراوان ستاره فوتبال آلمان در قطر ۲۰۲۳ طرفدار تیم ملی کره جنوبی خواهد بود. تیمی که هدایت آن را یورگن کلینزمن ملی پوش اسبق ژرمن‌ها و همبازی همین لوتار ماتئوس در تیم ملی آلمان و اینترمیلان ایتالیا بر عهده دارد.

منبع: خبـر ورزشی