یکی از ایرادهایی که در فصول گذشته به تیم پرسپولیس گرفته شد جذب برخی از بازیکنان بدون هماهنگی با کادر فنی و به ویژه سرمربی این تیم بوده است. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مدیران این مجموعه در حال مذاکره با یک مدافع قطری برای حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس برای نیم فصل دوم […]

- جذب یک خارجی دیگر برای پرسپولیس/ بازهم تکرار یک اشتباه بزرگ برای مدافع عنوان قهرمانی

یکی از ایرادهایی که در فصول گذشته به تیم پرسپولیس گرفته شد جذب برخی از بازیکنان بدون هماهنگی با کادر فنی و به ویژه سرمربی این تیم بوده است.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مدیران این مجموعه در حال مذاکره با یک مدافع قطری برای حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ برتر هستند. این در شرایطی است که تکلیف سرمربی پرسپولیس در حال حاضر مشخص نیست.

بعد از اعلام جدایی یحیی گل محمدی و عدم تمایل برانکو برای حضور در ایران و تیم پرسپولیس هنوز فردی به عنوان سرمربی این تیم در نیم فصل دوم معرفی نشده اما در این بین از باشگاه خبر می‌رسد مسئولان کمیته نقل و انتقالات در حال یارگیری هستند که این می‌تواند بار دیگر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را در خطر جذب بازیکن بدون هماهنگی با کادر فنی قرار بدهد.

ناگفته نماند؛ تیم پرسپولیس در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در فاصله ۲ امتیازی صدر جدول پشت سر استقلال ۳۲ و سپاهان ۳۱ امتیازی قرار دارد و از بخت های اصلی برای تصاحب قهرمانی لیگ برتر بشمار می رود.

منبع: خبـر ورزشی