به گزارش زیرنویس، سرگرد  محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: با دریافت خبری از سازمان اطلاعات غرب استان  تهران مبنی بر اینکه راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی  سواری ۴۰۵   با تهیه مواد محترقه غیر مجاز قصد ورود به شهر تهران  را دارند،  ماموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران بررسی […]

به گزارش زیرنویس، سرگرد  محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: با دریافت خبری از سازمان اطلاعات غرب استان  تهران مبنی بر اینکه راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی  سواری ۴۰۵   با تهیه مواد محترقه غیر مجاز قصد ورود به شهر تهران  را دارند،  ماموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: رصد های اطلاعاتی حکایت از این داشت  متهمان  با تهیه مواد محترقه از  استان های مرزی کشور در حال حرکت به سمت شهر تهران از طریق محورهای مواصلاتی جنوب شهر تهران می باشند.

این مقام انتظامی به  کنترل خودرو های عبوری  در محورهای مواصلاتی به شهر تهران اشاره کرد و گفت: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه تا اینکه  طی یک عملیات مشترک،  خودروی مشکوک را هنگام ورود به شهر تهران شناسایی و تحت کنترل ماموران پلیس در آمد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات تهران گفت: با مراقبت های ویژه پلیسی ادامه و در نهایت خودروی مشکوک پس از ورود به  محله شوش و هرندی هنگام تخلیه مواد محترقه در یک باب انبار مخروبه توقیف و راننده و شرنسینان خودرو دستگیر شدند.

زیدی  ابراز داشت: در این عملیات مشترک پلیسی ۲۴۶ هزار و ۳۹۶ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و  هر سه متهم به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به معرفی متهمان  به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ ، چهارشنبه آخر سال  در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰در میان بگذارند.

 

منبع خبر: رکنـا