تبعه بیگانه هموطنش را از ترس آزار شیطانی به قتل رساند
تبعه بیگانه هموطنش را از ترس آزار شیطانی به قتل رساند

جام‌جم نوشت: رسیدگی به این پرونده از پاییز سال گذشته و به‌دنبال گزارش قتل مردی جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در فیروزکوه در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل جنایت با جسد مرد تبعه افغانستان رو‌به‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. کارگران ساختمان در تحقیقات گفتند؛ […]

- تبعه بیگانه هموطنش را از ترس آزار شیطانی به قتل رساند

جام‌جم نوشت: رسیدگی به این پرونده از پاییز سال گذشته و به‌دنبال گزارش قتل مردی جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در فیروزکوه در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل جنایت با جسد مرد تبعه افغانستان رو‌به‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. کارگران ساختمان در تحقیقات گفتند؛ صبح بعد از بیدار شدن با جسد غرق در خون نصیر رو‌به‌رو شدیم. او با یکی از کارگران به نام جمعه اختلاف داشت که جمعه پس از قتل ناپدید شد. با کشف این سرنخ، احتمال قتل توسط جمعه مطرح شد و ماموران با ردیابی‌های پلیسی او را در تهران شناسایی و دستگیر کردند. با اعتراف پسر جوان به این قتل و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک و به ریاست قاضی رضایی از خود دفاع کرد. در ابتدای این جلسه با تشریح کیفرخواست دادسرا اعلام شد در این مدت اولیای‌دم مقتول شناسایی نشدند و معاون قوه‌قضاییه از طرف آن‌ها برای متهم درخواست قصاص کرده است. 
در ادامه جمعه در جایگاه ایستاد و گفت: «چند سال قبل برای کار به ایران آمده و در ساختمان نیمه‌کاره مشغول به کار بودم. نصیر چند بار قصد داشت مرا آزار شیطانی بدهد که از دستش فرار کردم. صبح روز حادثه دوباره بالای سرم آمد تا نقشه‌اش را اجرا کند که با چاقو به پهلویش ضربه زده و فرار کردم. اگر او را نمی‌کشتم، مرا آزار می‌داد.»
پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اطلاعات انلاین