بدون شک برانکو ایوانکوویچ هنوز هم میان هواداران پرسپولیس فوق‌العاده محبوبیت دارد و به جرات می‌توان گفت برای جانشینی یحیی گل‌محمدی نزد طرفداران پرسپولیس موقعیتی به مراتب بهتر را از آن خود کرده است. نکته جالب توجه اینجاست که دقیقا در روز بیست‌ویکم دی سال ۱۳۹۶ زیرنویس با انتشار یک گزارش اختصاصی خبر از توافق […]

بدون شک برانکو ایوانکوویچ هنوز هم میان هواداران پرسپولیس فوق‌العاده محبوبیت دارد و به جرات می‌توان گفت برای جانشینی یحیی گل‌محمدی نزد طرفداران پرسپولیس موقعیتی به مراتب بهتر را از آن خود کرده است.

نکته جالب توجه اینجاست که دقیقا در روز بیست‌ویکم دی سال ۱۳۹۶ زیرنویس با انتشار یک گزارش اختصاصی خبر از توافق مجدد پرسپولیس با پروفسور کروات داد و اعداد مربوط به این اتفاق را هم منتشر کرد. برانکو بهار سال ۹۴ به پرسپولیس پیوسته بود و دی‌ماه سال ۹۶ قراردادش را تا سه سال بعد تمدید کرد. البته بماند که او تابستان سال ۹۸ تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود.

برانکو در حالی چنین کاری را انجام داد که طبق گزارش ما در آن مقطع ۱۲۰هزار دلار از پرسپولیس طلبکار بود ولی حاضر به توافق شد. طبق آن توافق، مرد کروات در سال دوم ۷۲۰هزار دلار از پرسپولیس دستمزد می‌گرفت و این مبلغ در سال سوم به ۸۶۴هزار دلار می‌رسید. البته در هر دو فصل ۲۰۰هزار دلار هم آپشن قهرمانی برای سرمربی اسبق تیم ملی مدنظر قرار گرفته شده بود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اگر برانکو ایوانکوویچ دوباره پرسپولیسی شود، با چه اعداد و ارقامی قراردادش را امضا می‌کند.

زیرنویس‌گردی| جزئیاتی از تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس/ مرد کروات با چند هزار دلار راضی شده بود؟

منبع: خبـر ورزشی