اعزام المپیکی‌ها و نفرات شانس مدال به مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا
اعزام المپیکی‌ها و نفرات شانس مدال به مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا

به گزارش زیرنویس، کوروش باقری در جلسه نخست به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم بانوان پرداخت و  آمادگی این تیم را برای اعزام کامل به ازبکستان اعلام کرد. جلسه دوم با حضور نواب نصیرشلال، سرمربی و کادرش، بهمن زارع، احسان دارابیگی و سهراب مرادی برگزار شد. نصیرشلال در این جلسه اهداف و برنامه‌های تیم […]

به گزارش زیرنویس، کوروش باقری در جلسه نخست به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم بانوان پرداخت و  آمادگی این تیم را برای اعزام کامل به ازبکستان اعلام کرد.

جلسه دوم با حضور نواب نصیرشلال، سرمربی و کادرش، بهمن زارع، احسان دارابیگی و سهراب مرادی برگزار شد. نصیرشلال در این جلسه اهداف و برنامه‌های تیم ملی وزنه‌برداری را تا المپیک پاریس تشریح و ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن چند وزنه‌بردار جوان، تیم ملی با ترکیب کامل به ازبکستان اعزام شود

جلسه نهایی به جمع بندی کمیته فنی اختصاص داشت و اعضای این کمیته بدون حضور مربیان تیم ملی درباره کم و کیف اعزام تیم به ازبکستان تبادل نظر کردند.

در پایان مقرر شد برای رقابت‌های قهرمانی آسیا با صلاحدید مربیان، نفراتی که در چرخه کسب سهمیه قرار دارند به همراه شانس‌های کسب مدال در ترکیب تیم‌های آقایان و بانوان قرار بگیرند‌ و بحث اعزام کامل تیم‌ها بدون شانس مدال، به تصویب کمیته فنی نرسید‌.

پایان پیام/





منبع: فارس