به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح شنبه در جلسه اعلام نتایج اولیه انتخابات شهرستان مشهد اظهار کرد: از تعداد صندوق‌های حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۵۱۸ صندوق تا این لحظه یعنی ۸۲ درصد شعب شمارش شدند. فرماندار مشهد گفت: نصرالله پژمانفر ۱۸۹ هزار و ۶۶۵ رأی، میثم ظهوریان ۱۴۰ هزار و ۲۲۹ رأی، علی […]

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح شنبه در جلسه اعلام نتایج اولیه انتخابات شهرستان مشهد اظهار کرد: از تعداد صندوق‌های حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۵۱۸ صندوق تا این لحظه یعنی ۸۲ درصد شعب شمارش شدند.

فرماندار مشهد گفت: نصرالله پژمانفر ۱۸۹ هزار و ۶۶۵ رأی، میثم ظهوریان ۱۴۰ هزار و ۲۲۹ رأی، علی اصغر نخعی راد ۱۱۱ هزار و ۲۷۲، احسان عظیمی راد ۷۴ هزار و ۷۰۴، کاظم معتمدی‌فر ۷۱ هزار و ۹۲۵ رأی، حسنعلی اخلاقی امیری ۶۵ هزار و ۸۵۰ رأی، جواد کریمی قدوسی ۵۱ هزار و ۷۲۰ رأی، فاطمه رحمانی ۴۱ هزار و ۵۰۲ رأی و فرزانه نجفی ۳۲ هزار و ۷۰ رأی است.

نتایج اولیه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی

وی همچنین نتایج اولیه انتخابات مجلس خبرگان را با اعلام سیداحمد حسینی ۹۱۶ هزار و ۷۸۴ رأی، سیدمجتبی حسینی ۷۵۸ هزار و ۶۵۵ رأی، احمد علم الهدی ۶۹۱ هزار و ۵۶۸ رأی، حسن عالمی ۶۵۰ هزار و ۹۸ رأی، سیدمحمدرضا مدرسی ۶۱۳ هزار و ۷۹۴ رأی، غلامرضا مقیسه ۵۳۸ هزار و ۸۷۲ رأی، علیرضا صدر حسینی ۴۹۶ هزار و ۱۶۱ رأی و علی محمدی ۳۸۱ و ۲۴۵ رأی عنوان کرد.

داوری با اعلام نتایج آرا در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اظهار کرد: مجموع آرا مأخوذه در حوزه انتخابیه مشهد و کلات مجموع آرا ۹۶۷ هزار و ۷۶۶ رأی که درصد مشارکت ۴۰.۲۷ داشته‌اند.

فرماندار مشهد افزود: تعداد مجموع آرا ماخوده در مشهد و کلات ۹۲۸ هزار ۱۶۶ رأی است.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه مشهد ۱۵۱۸ صندوق داشته است. ۸۲ درصد شعب شمارش شده‌اند.

داوری در ادامه افزود: مشارکت در انتخابات نشانه همت و غیرت مردم است علی رغم توطئه‌های دشمن به میدان آمدند و حماسه دیگر خلق کردند.

فرماندار مشهد بیان کرد :۸۲ درصد صندوق هدی شعب اخذ رأی شمارش و مابقی در حال شمارش است و به محض اینکه سایر صندوق‌ها شمارش شد نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: نتایج موقت است و به میزان رأی که شمارش شده و مابقی در مراحل بعدی اعلام خواهد شد.

منبع: مـهر

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]