به گزارش زیرنویس، محمد هادی علی احمدی با اشاره به کاشت ۱۱۰۰ نهال توسط نوجوانان شهر تهران گفت: فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما به یادگار مانده ، به فرزندان خود آموزش دهیم و به رسم میراث داری و امانت داری، در […]

به گزارش زیرنویس، محمد هادی علی احمدی با اشاره به کاشت ۱۱۰۰ نهال توسط نوجوانان شهر تهران گفت: فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما به یادگار مانده ، به فرزندان خود آموزش دهیم و به رسم میراث داری و امانت داری، در کاشتن نهال و گسترش زندگی بر این کره خاکی بکوشیم.

وی افزود: مراسم کاشت ۱۱۰۰ نهال با عنوان «جان زمین» روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار می شود و در قالب آن، هر نوجوان به نیابت از یک شهید ، درخت می کارد.

شهردارمنطقه۱۳ اظهارکرد: همزمان با آئین درختکاری و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳، ضمن برپایی استیج، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با این مراسم و فرهنگ‌سازی درختکاری برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، وی خاطر نشان کرد: همچنین، کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش و پرورش گل و گیاه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ نیز در این مراسم حضور دارند و آموزش های لازم را ارائه می کنند.

 

منبع خبر: رکنـا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.