حضور در رویداد المپیک ناشنوایان برای وزارت ورزش حائز اهمیت است
حضور در رویداد المپیک ناشنوایان برای وزارت ورزش حائز اهمیت است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با یادآوری عملکرد ایران در دوره پیشین المپیک ناشنوایان گفت: حضور در این رویداد برای وزارت ورزش حائز اهمیت است.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای پس از انتخاب مصطفی لعل‌آزاد به عنوان رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: از همه عزیزانی که در این مجمع شرکت کردند تشکر می‌کنم و از زحمات آقای تیشه‌گران تشکر می‌کنم و برای آقای لعل‌آزاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با هم‌افزایی‌هایی که صورت خواهد گرفت، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

او ادامه داد: این فدراسیون برای ما بسیار حائز اهمیت است. ما المپیک ناشنوایان را در پیش داریم و خوشحالیم در آخرین المپیک ۴۰ مدال کسب کردیم و ۱۴ مدال طلا به دست آوردیم که این باعث افتخار ما و کشورمان بود. از همه دست‌اندرکاران فدراسیون ناشنوایان تشکر می‌کنم و امیدوارم با تیم مدیریتی جدید فدراسیون، این عناوین استمرار داشته باشد و پیشرفت کند.

اسبقیان خاطرنشان کرد: امیدوارم آقای آزاد از ظرفیت‌های آقای فراهانی بهره ببرد. ما اعتقاد داریم با یک همراهی خوب می‌توانیم آینده نویدبخشی برای این فدراسیون داشته باشیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نباید در ورزش نگاه حذفی وجود داشته باشد، گفت: ما در ورزش نباید نگاه حذفی داشته باشیم و ورزش کشور به همه صاحب‌نظران ورزش نیازمند است تا به آن چیزی که مدنظر مقام معظم رهبری است، برسیم.

او در پایان با اشاره به سند آمایش سرزمین و برنامه ملی ورزش و مردم گفت: ما سند آمایش سرزمین را داریم پیگیری می‌کنیم و این مساله در توسعه زیرساخت‌ها و یافتن استعدادها ما را کمک می‌کند و تکلیف بیش از ۴ هزار پروژه ورزشی را مشخص خواهد کرد. همچنین برنامه ملی ورزش و مردم درحال پیگیری است و حوزه‌های مختلف ورزش با این برنامه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]