سرهنگ  محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: دهم فروردین ماه، طی گشت زنی های طراحی شده ویژه ایام تعطیلات نوروز، ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در محدوده خیابان نجات تهران در حال گشت‌زنی بودند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با پلاک انتظامی مخدوش مشکوک شدند. وی  افزود: همین […]

سرهنگ  محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: دهم فروردین ماه، طی گشت زنی های طراحی شده ویژه ایام تعطیلات نوروز، ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در محدوده خیابان نجات تهران در حال گشت‌زنی بودند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با پلاک انتظامی مخدوش مشکوک شدند.

وی  افزود: همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کند .

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری و موفق شدند در طی یک عملیات تعقیب و گریز و با ایجاد طرح مهار  وسیله نقلیه را متوقف و هر دو موتور سوار را دستگیر کنند.

سرکلانتر پنجم  پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: درنتیجه استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و متهمان به همراه موتورسیکلت به سرقت رفته  به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی متهمان صراحتا به جرم خود اعتراف کرده و به چندین فقره سرقت مشابه نیز معترف شدند.

وی اضافه کرد: متهمان برای اخذ ذستور قضائی به  دادسرا روانه و موتورسکلت کشف شده به مالک آن مسترد شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد،  هنگام پارک کردن موتورسیکلت وسیله نقلیه به به تجهیزات ایمنی مجهز و از پارک کردن در معابر خلوت و مکان های تاریک پرهیز کنند.

منبع خبر: رکنـا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.