بازتاب روز جهانی قدس در رسانه‌های بین‌المللی
بازتاب روز جهانی قدس در رسانه‌های بین‌المللی

میزان نوشت: مراسم روز جهانی قدس در نقاط مختلف ایران در حال برگزاری بوده و هر لحظه جمعیت حاضر در حال افزایش است. این مراسم همچنین در کشورهای دیگر برگزار می‌شود. این حضور مردمی پرشکوه برای حمایت از مردم فلسطین و به‌طور ویژه مردم غزه در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب گسترده‌ای داشته است. روز قدس در […]

- بازتاب روز جهانی قدس در رسانه‌های بین‌المللی

میزان نوشت: مراسم روز جهانی قدس در نقاط مختلف ایران در حال برگزاری بوده و هر لحظه جمعیت حاضر در حال افزایش است. این مراسم همچنین در کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

این حضور مردمی پرشکوه برای حمایت از مردم فلسطین و به‌طور ویژه مردم غزه در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

روز قدس در بحرین
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۳:۱۷
مردم بحرین به مناسبت روز جهانی قدس و با هدف حمایت از آرمان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
 
برگزاری مراسم روز جهانی قدس در پاکستان
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۳:۱۳
مردم پاکستان امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم فلسطینی خود به همراه سایر کشورهای اسلامی روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

راهپیمایی روز قدس در مالزی
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۳:۰۱

سانا: مراسم روز قدس در دمشق برگزار شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۲:۰۱
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا): مردم سوریه در اردوگاه یرموک در دمشق مراسم بزرگداشت روز قدس را برگزار کردند.

المنار: راهپیمایی گسترده روز قدس در ایران
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۱:۵۲
پایگاه خبری المنار: راهپیمایی گسترده در ایران به مناسبت روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد.

العالم: راهپیمایی روز قدس در ایران برگزار شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۱:۵۱
شبکه خبری العالم: مردم ایران امروز، جمعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مانند بیش از ۴۵ سال گذشته، برای تجدید حمایت از مردم فلسطین و آرمان آن به میدان آمدند.

رویترز: راهپیمایی روز قدس در ایران برگزار شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۱:۴۹
رویترز نوشت که هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس، مراسم تشییع پیکر هفت شهید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه برگزار شد.

تایمز رژیم صهیونیستی: راهپیمایی‌های حمایت از فلسطین در ایران برگزار شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۱:۴۴
تایمز رژیم صهیونیستی: میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در روز قدس تظاهرات می‌کنند و راهپیمایی‌های حمایتی از فلسطین در ۲ هزار نقطه در سراسر ایران برگزار می‌شود.

پوشش الفرات از راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۱:۳۱
پایگاه خبری الفرات با انتشار تصاویری از حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس نوشت:  زنان ایرانی پیکرهای نمادین کودکان شهید را در غزه حمل می‌کنند تا بیانگر بی‌رحمی اشغالگران باشد.

شبکه قدس: ایرانی‌ها در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۰:۵۱
شبکه قدس با انتشار فیلمی نوشت: مردم ایران به مناسبت روز جهانی قدس در راهپیمایی شرکت کردند. 

الاخباریه: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای ایران آغاز شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۰:۴۸
شبکه الاخباریه سوریه: راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، پایتخت و شهرهای مختلف ایران در حمایت از ایستادگی ملت فلسطین و محکومیت جنایات جاری رژیم صهیونیستی علیه آن‌ها آغاز شد.

العهد: راهپیمایی روز قدس در ایران برگزار شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۰:۴۰
پایگاه خبری العهد لبنان: مراسم روز جهانی قدس در شهرهای مختلف ایران برگزار شد.

المیادین: راهپیمایی روز قدس در تهران آغاز شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ – ۱۰:۳۱
شبکه خبری المیادین: راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در شهرهای مختلف ایران آغاز شده است.

منبع: اطلاعات انلاین

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]